Nowa luksusowa marka?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje Rzeczpospolita dopływ gotówki planowany jest na 20-30 mln zł i ma pomóc w budowie najsilniejszej w kraju grupy biznesowej w sektorze dóbr luksusowych. Pieniądze mają być przeznaczone na rozwój dotychczasowych i nowych marek oraz zwiększenie do 100 (niemal dwukrotnie) liczby salonów sprzedaży. Planowane jest wzmocnienie już istniejących już marek oraz innej, być może zbudowanej od początku. W tej sprawie trwają negocjacje z producentami z różnych branż. Możliwe, że wybór padnie na luksusowe wyroby ze skóry. Nieznana jest na razie przewidywana cena akcji. Za wcześnie, by mówić o cenach akcji, gdyż oferta spółki jest dopiero przedstawiana inwestorom. Pierwsze notowanie papierów jest możliwe w czerwcu tego roku - mówi Wojciech Kruk, posiadający razem z rodziną 44 procent akcji.

W skład poznańskiego holdingu wchodzi firma jubilerska oraz obecna na rynku od 1952 roku Rytosztuka, producent biżuterii srebrnej, a także zakład wytwarzający odzież pod marką Deni Cler, będący oddziałem włoskiej firmy, działającej na naszym rynku od 1991 roku.
W 2001 roku holding zanotował 95 mln zł wpływów ze sprzedaży i 5 mln zł zysku operacyjnego. Przychody Deni Cler to 24,5 mln zł. Zysk netto – 0,8 mln zł, a kapitał zakładowy wynosi 10,3 mln.

Więcej: L.O., Rzeczpospolita, 23 kwietnia 2002

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €