Urządzanie w Kętrzynie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Otwarty pod koniec czerwca supermarket budowlany Bricomarché to 90. placówka sieci. Zlokalizowany w Kętrzynie sklep ma blisko 2 tys. m2 powierzchni sprzedażowej, na której dostępne są działy: budowlany, ogrodowy i dekoracyjny, a także sekcje dla majsterkowiczów i motoryzacyjna.

Franczyzobiorcy sklepów Bricomarché i spożywczego Intermarché zrzeszeni są w Grupie Muszkieterów. W jej ramach, oprócz prowadzenia swoich punktów, aktywnie kształtują politykę rozwoju sieci. Większość franczyzowych supermarketów prowadzona jest przez pary.
- Ten biznes z jednej strony wymaga ciągłego analizowania, które produkty sprzedają się lepiej od innych i doglądania stanów magazynowych. Z drugiej zaś – umiejętności interpersonalnych i skutecznego zarządzania personelem – przyznaje Andżelika Kotlińska, która wraz z mężem otworzyła Bricomarché w Gryfinie. – Tak szeroki przekrój zadań czekających na partnerów powoduje, że łatwiej zarządza się sklepem w parach. Wtedy można rozdzielić obowiązki w zależności od predyspozycji i umiejętności małżonków.

Sklepy sieci Bricomarché lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach, co pozwala właścicielom poznać potrzeby i problemy mieszkańców, a przez to dostosować ofertę i politykę cenową do ich możliwości. Współpraca z lokalnym samorządem pomaga lokalizować kolejne sklepy zgodnie z potrzebami mieszkańców.

(gum)

.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €