Franczyza górą

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod koniec ubiegłego roku Grupa Redan, właściciel m.in. sklepów Top Secret, zapowiedział, że w 2013 skupi się wyłącznie na otwieraniu sklepów franczyzowych. Jak na razie obietnicy dotrzymuje. Od stycznia do końca maja tego roku w sektorze modowym Grupy zostało otwartych łącznie 48 placówek franczyzowych. Zdecydowana większość, bo aż 41, powstała w Polsce (28 to kornery, czyli małe stoiska marki znajdujące się w sklepach multibrandowych). Pozostałe 7 ruszyło u naszych wschodnich sąsiadów – w Rosji i na Ukrainie.

- W przyszłym roku będziemy kontynuować rozwój sieci sprzedaży poprzez sklepy franczyzowe, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Chcemy również utrzymać tempo uruchamiania nowych sklepów w Polsce przynajmniej na tegorocznym poziomie – mówi Grzegorz Lipnicki, wiceprezes zarządu Top Secret. - Natomiast na rynku rosyjskim zamierzamy zdecydowanie zwiększyć tempo otwierania nowych sklepów.

Zmniejszanie liczby sklepów własnych na rzecz franczyzy to sposób Grupy Redan na poprawę rentowności tego kanału dystrybucji. Zgodnie z zapowiedziami wiceprezesa zarządu Grupy Redan, Bogusza Kruszyńskiego, do końca tego roku z sieci własnej zniknie 27 sklepów, co oznacza, że docelowo będzie w niej funkcjonowało 28 sklepów.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €