Będą franczyzowe kliniki

Salony medycyny estetycznej SkinClinic pojawią się w kolejnych miastach. Zareklamują je celebrytki: Steczkowska, Krupa i Cielecka.
Kliniki medycyny estetycznej SkinClinic istnieją na rynku od 5 lat. W tym roku właścicielki zdecydowały się na stworzenie sieci franczyzowej i wyjście ze swoim pomysłem do kolejnych miast. Obecnie prowadzone są rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami zainteresowanymi uruchomieniem klinik we Wrocławiu i w Krakowie.
- Otworzenie własnej kliniki medycyny estetycznej lub spa, wcale nie jest taką prostą sprawą. Na rynku jest olbrzymia konkurencja, której mogą sprostać wyłącznie kliniki oferujące szeroki pakiet usług świadczonych przez specjalistów z dziedziny chirurgii i kosmetologii – mówi Ewa Ingielewicz, wiceprezes i dyrektor zarządzający SkinClinic. - W naszych klinikach nie ma jednego wiodącego nazwiska, ale jest sztab specjalistów z różnych dziedzin, którzy mogą korzystać z nowoczesnego sprzętu i to właśnie daje nam przewagę konkurencyjną i sprawia, że z naszych usług korzystają m.in. Justyna Steczkowska, Magdalena Cielecka, czy Joanna Krupa.
Zgodnie z założeniem właścicieli SkinClinic nowe punkty mają pojawiać się w największych polskich miastach, ale również w mniejszych miejscowościach liczących 50-100 tys. mieszkańców. Współpracę mogą podjąć zarówno właściciele działających już klinik medycyny estetycznej i gabinetów spa, jak i osoby, które dopiero chciałyby wejść na rynek. Kwota inwestycji waha się w granicach 200-500 tys. zł i uzależniona jest od zakresu zabiegów, jakie chcą wykonywać przyszli franczyzobiorcy i sprzętu niezbędnego do ich wykonania.
- W zależności od tego, ile franczyzobiorca ma pieniędzy możemy doradzić, jakie zabiegi warto wprowadzić, na co będzie popyt w danym regionie i w jaki sposób będzie można pozyskać klientów – wyjaśnia Ewa Ingielewicz.
Właścicielki SkinClinic współpracują z producentami i bezpośrednimi dystrybutorami sprzętu, dzięki temu mogą zaoferować franczyzobiorcom atrakcyjne warunki zakupu. Sieć prowadzi wspólne działania marketingowe, które skierowane są zarówno do klientów w Polsce, jak i za granicą.
- Prowadzimy również szkolenia dla personelu, począwszy od lekarzy, poprzez kosmetologów, aż po recepcjonistki. Dla nas najważniejsza jest dobra obsługa, bo od informacji, które klient uzyska chociażby podczas rozmowy z recepcjonistką bardzo często zależy czy zapisze się na zabieg, czy też odejdzie do konkurencji – tłumaczy dyrektor zarządzająca SkinClinic.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej