Impreza na licencji

Do tej pory dostępna była jedna oferta klubu we franczyzie. Z drugą dołącza Klub Domówka.
Klub Domówka, należący do spółki Kluby Muzyczne, powstał dwa lata temu. Właściciel zarządza już pięcioma tego typu lokalami działającymi pod różnymi markami, a także restauracją i hotelem. Koncept klubów okazał się na tyle popularny, że jego właściciele zdecydowali się przygotować ofertę franczyzową.
- Po dwóch latach prowadzenia klubu Domówka we Wrocławiu jesteśmy pewni, że jej popularność to nie przypadek – mówi Grzegorz Kurek, dyrektor zarządzający Klubami Muzycznymi. - Wszystko to wynik naszego 15-letniego doświadczenia i najwartościowszych pomysłów jakie stworzyliśmy przez te lata. Udało nam się, dlatego począwszy od dnia otwarcia, klub pęka w szwach.
Pierwsze zapytania o otwarcie kolejnych placówek franczyzodawca otrzymał od samych klubowiczów, którzy docierali do Wrocławia na imprezę z okolicznych miejscowości. Przyznaje również, że zwlekał z decyzją pozyskania franczyzobiorców, ale ostatecznie doszedł do wniosku, że franczyza jest najlepszym narzędziem do rozwoju firmy.
Franczyzowych klubów muzycznych w Polsce jest obecnie siedem. Wszystkie działają w sieci Carpe Diem, która jako jedyny klub do tej pory, oferował firmową licencję. Właściciele tego typu działalności bardzo rzadko decydują się na sprzedaż konceptu, stawiając na unikalność lokalu.
- Domówka na pewno jest powtarzalna jeżeli chodzi o wystrój i klimat wnętrza. Aranżacja została stworzona przez jednych z najbardziej utalentowanych projektantów młodego pokolenia, którzy będą mieli także za zadanie zaprojektować Domówkę w innych miastach Polski – dodaje Grzegorz Kurek. - Ważne akcenty zostaną zachowane tak, aby nie było problemu z rozpoznaniem, że jest lokal naszej sieci.
Potencjalny franczyzobiorca Klubu Domówka musi dysponować lokalem o powierzchni 300–500 m2, zlokalizowanym blisko centrum miasta. Wysokość inwestycji jest zależna od obecnego stanu placówki, jednak minimalna kwota to 300 tys. zł. Franczyzodawca poszukuje partnerów na terenie całego kraju.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej