Szkoła w wersji XL

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Szkoła Języków Obcych Profi-Lingua działa na rynku od 20 lat. Oferuje kursy języków obcych dla dzieci i dorosłych, dla klientów indywidualnych oraz firm. Pod marką Profi-Lingua działa obecnie 18 szkół własnych na terenie całej Polski i trzy franczyzowe: w Chorzowie, Szczecinie i Tarnowie. Franczyzodawca koncentruje się na otwieraniu dużych szkół w miastach liczących co najmniej 200 tys. mieszkańców. Nie wyklucza jednak otwarć w mniejszych miastach o dużym potencjale.

– Chcielibyśmy otworzyć duże szkoły w Częstochowie, Białymstoku, Toruniu i w Bydgoszczy – mówi Dariusz Dudzik, dyrektor Szkoły Języków Obcych Profi-Lingua. - Otwarcie dużej szkoły to większy koszt, ale i większe obroty. Jeśli decydujemy się na współpracę z partnerem, to chcemy mu zagwarantować zyski. W tych miastach szanse na dobry biznes są duże.

Opłata za przystąpienie do sieci i prowadzenie szkoły Profi-Lingua ustalana jest indywidualnie z każdym franczyzobiorcą. W miastach do 100 tys. mieszkańców właściciel franczyzowej szkoły językowej Profi-Lingua odprowadza do centrali 10 tys. zł netto rocznie. W miastach zamieszkałych przez więcej niż 100 tys. osób, cena rocznej opłaty franczyzowej rośnie o 5 tys. zł netto za każde 50 tys. mieszkańców, np. w miejscowości, w której mieszka 200 tys. osób, opłata za prowadzenie szkoły językowej na licencji wyniesie 20 tys. zł netto/rocznie.

Franczyzobiorcy traktowani są jak macierzyste oddziały szkoły i korzystają z tych samych przywilejów, co punkty własne.

(awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €