BZ WBK ponad plan

Rozbudowana oferta banku pozwoliła partnerom na przekroczenie zakładanych planów sprzedażowych.
BZ WBK zwiększył sprzedaż niektórych produktów bankowych o ponad 100 proc. Dzięki wsparciu franczyzodawcy sieć partnerska generuje coraz większą część przychodów całego banku. Najwięcej, bo aż o 205 proc. skoczyła sprzedaż tzw. limitów w koncie (odnawialna linia kredytowa na rachunku bankowym). Następne w kolejności pod względem popularności są kredyty dla firm – wzrost sprzedaży o 180 proc., kredyty gotówkowe – 90 proc. oraz konta i karty kredytowe – 40 proc. Dane pochodzą z pierwszego kwartału 2013 roku i odnoszą się do analogicznego okresu 2012 roku.
– Wciąż istnieje popyt na kredyty. Staramy się to wykorzystać udostępniając partnerom atrakcyjną ofertę oraz szkolenia za sprzedaży i obsługi klientów. Dużą pomocą są również ogólnopolskie kampanie reklamowe, wsparcie lokalnych działań marketingowych oraz pomoc ze strony menedżerów regionalnych – mówi Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju placówek partnerskich BZ WBK Partner.
Polikowski chwali partnerów za elastyczne podejście do klienta, umiejętność przywiązywania go do siebie na stałe oraz sprawne wyczuwanie potrzeb rynkowych. – Wsparcie banku oraz kreatywność i zaangażowanie licencjobiorców sprawiają, że sieć BZ WBK Partner utrzymuje dynamiczny rozwój. Rosnąca sprzedaż korzystnie wpływa na wynagrodzenie partnerów. Wartość faktur w pierwszym kwartale 2013 roku wzrosła o 30 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Największa wyniosła ponad 70 tys. zł. Co miesiąc partnerzy realizują prawie 150 proc. wyznaczonego planu – mówi Kamil Polikowski.
Aktualnie w całej Polsce funkcjonuje 106 placówek partnerskich i 998 własnych oddziałów bankowych. Koszt inwestycji w dwustanowiskowy punkt wynosi ok. 25 tys. zł. Na celowniku banku jest jeszcze ponad 90 miast. Bank partycypuje w kosztach uruchomienia i dostarcza do placówki oznakowanie zewnętrzne (kasetony semafory), materiały reklamowe (ulotki, plakaty) stojaki na ulotki i ramy na plakaty.
(mk)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej