Rowerem do Warszawy

W stolicy wystartowała trzecia kawiarnia na kółkach. Do tej pory BikeCafe serwowało kawę tylko w Poznaniu.
BikeCafe to mobilne kawiarnie, w których klienci mogą skosztować kawy powstałej na bazie kawy Mundo Novo, która jest połączeniem 2 rodzajów arabiki. Kawa parzona jest przy użyciu klasycznego ciśnieniowego ekspresu dźwigniowego, najlepszego do wykonania aromatycznego espresso. Do tej pory dwie kawiarnie BikeCafe działały w Poznaniu - w okolicy Centrum Kultury Zamek oraz na Placu Wolności. W poniedziałek ruszył kolejny punkt, tym razem w Warszawie, na Placu Defilad, czyli w samym centrum miasta.
- Na razie uruchomiliśmy trzy mobilne kawiarnie: dwie w Poznaniu oraz jedną w ścisłym centrum Warszawy. Biznes jest przetestowany po względem operacyjnym i finansowym, dlatego rozpoczęliśmy prace na przygotowaniem konceptu franczyzowego BikeCafe. Inwestycja w rower wyposażony w kawiarnię wynosie ok 60 tys. zł - mówi Michał Łojewski, współwłaściciel BikeCafe, odpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej w Polsce.
Właściciele BikeCafe stawiają na ekologię. Kawa pochodzi z ekologicznych plantacji, kubki są biodegradowalne. Dodatkowo rowerzyści mogą liczyć na niższe ceny. Standardowe espresso można kupić już za 5 zł, cappuccino za 7 zł, latte za 8 zł, a za kawę mrożoną - 11 zł.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej