Mali piłkarze z małych miast
Socatots chce wejść ze swoimi szkółkami piłkarskimi do miast poniżej 100 tys. mieszkańców.
Szkółki piłkarskie Socatots działają już w niemal wszystkich polskich miastach liczących ponad 100 tys. mieszkańców. W sieci działa 35 franczyzobiorców, którzy prowadzą zajęcia w ponad 150 lokalizacjach. Teraz franczyzodawca zamierza wejść ze swoim konceptem do mniejszych miejscowości liczących od 40 do 100 tys. mieszkańców.
- Nasz cel na najbliższe dwa lata to obecność w każdej miejscowości tej wielkości. Chcemy to osiągnąć poprzez połączenie działań wizerunkowych z precyzyjnie kierowanymi akcjami sprzedażowymi – mówi Aleksander Adamski, specjalista ds. rozwoju sieci Socatots.
Oprócz otwierania szkółek Socatots, firma chce się skupić na marketingu detalicznym i rozwoju funkcjonujących już szkółek. Ma jej w tym pomóc akcja wizerunkowo-edukacyjna, która będzie miała swoją kulminację jesienią, kiedy zainteresowanie potencjalnych klientów jest największe.
- Doszliśmy już do tego poziomu rozwoju, w którym wzrosty obrotów osiągać będziemy poprzez wspieranie działań sprzedażowych naszych franczyzobiorców, co stało się drugim kluczowym obszarem naszej działalności. Jednym z kluczowych elementów tego procesu było wstąpienie do Polskiej Organizacji Franczyzodawców, gdzie chcemy zdobyć jeszcze więcej wartościowej wiedzy – wyjaśnia Aleksander Adamski.
Wysokość opłaty za przystąpienie do sieci SOcatots jest uzależniona od liczby mieszkańców i waha się od kilku do kilkudziesięciu tys. zł. Opłata miesięczna to 20 proc. od przychodów netto z tytułu prowadzenia zajęć. Franczyzobiorca sam musi znaleźć lokal, czyli salę gimnastyczną, do aerobiku itp. Sala musi mieć co najmniej 60 m2 powierzchni z odpowiednim zapleczem sanitarnym, dogodnym dojazdem i parkingiem.
Franczyzobiorcy oraz ich pracownicy przechodzą szkolenia wprowadzające w specyfikę tego biznesu. Mogą również uczestniczyć w lokalnych oraz ogólnopolskich akcjach promocyjnych, m.in. interaktywna strona internetowa, prowadzenie fanpage w popularnym serwisie społecznościowym oraz obecność w mediach tradycyjnych.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży edukacja
Abakus Europe
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Akademia Młodych Sportowców
Zajęcia sportowe dla dzieci
Akademia Pamięci
Treningi pamięci
AMAkids Polska
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Best Brain
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Brazilian Soccer Schools
Szkoły piłkarskie dla dzieci
EarlyMath
Szkoły matematyki
Early Stage
Szkoły języka angielskiego
Edu3Dkacja
Zajęcia edukacyjne projektowania i drukowania 3D
Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Emotka
Zajęcia w zakresie inteligencji emocjonalnej
Galileusz
Kursy maturalne, ósmoklasisty, korepetycje
Giganci Programowania
Zajęcia z programowania dla dzieci i młodzieży
Helen Doron English / Español
Szkoły języka angielskiego
IQ UP!
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Kids&Us
Szkoły języka angielskiego
KnockKnock
Zajęcia z majsterkowania dla dzieci
La Mancha
Szkoły języka hiszpańskiego i portugalskiego
Lingotot
Szkoły języka angielskiego
MałyInżynier.pl
Zajęcia z robotyki i eksperymentów
MathRiders Polska
Szkoły matematyki
Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat
Szkoły matematyki
Restart
Warsztaty malarskie dla dzieci i dorosłych
SmartyKids
Centra edukacji i rozwoju
Verbatoria
Centra kreatywności dla dorosłych i dzieci
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


