Rocznicowe buty

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sklep Ecco to przede wszystkim połączenie skandynawskiego wzornictwa z funkcjonalizmem. W zaprojektowaniu wyglądu i wyposażenia salonów pomaga Ecco. Ponadto Ecco oferuje franczyzobiorcom pomoc w ustaleniu zatowarowania sklepu, zapewnia również szkolenia oraz wsparcie marketingowe.

- Ecco buduje sieć dystrybucji w oparciu o sklepy monobrandowe oraz koncept Shop in Shop, który jako połączenie sklepu multibrandowego ze stoiskiem firmowym Ecco jest optymalnym rozwiązaniem dla mniejszych miast lub kolejnego sklepu firmowego w danej miejscowości. Zarówno sklepy monobrandowe jak i Shop in Shop przyciągają uwagę swą jednolitą architekturą wnętrz – mówi Marek Starowicz, dyrektor handlowy Ecco.

Marzeniem założyciela Ecco, Karla Toosbuy'ego była firma, w której najważniejszymi wartościami są pasja tworzenia i precyzyjne rzemiosło. Dlatego też swe 50-lecie firma Ecco postanowiła uczcić stworzeniem jubileuszowej kolekcji butów i toreb Ecco Mind.
- Ecco Mind to eksplozja kolorów oraz kwintesencja skandynawskiego wzornictwa. Inspiracją podczas tworzenia go stanowiły cudowne lata 70. oraz współczesna potrzeba komfortu - mówi Niki Taestensen, główny projektant Ecco.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €