Nie tylko lody

Partnerzy prowadzący lodziarnię Lodów Bonano sami zdecydują czy chcą poszerzyć ofertę o gofry i shake.
Po wyjątkowo długiej zimie, doczekaliśmy się wreszcie słonecznych dni i sezon lodowy rozpoczął się na dobre. Do sieci Lody Bonano dołączy w tym roku co najmniej 40 nowych lodziarni, w tym jedna wyspa lodowa. Większość z punktów już zostało otwartych, m.in. w Pabianicach, Lubartowie, Łomży oraz Mińsku Mazowieckim. W sieci już funkcjonuje 86 punktów, a do końca roku planowane jest przekroczenie liczby 100.
- Otwarć mogłoby być jeszcze więcej, jednak nie wszystkie lokalizacje akceptujemy. Stawiamy na lokale stacjonarne i małe budynki – mówi Radosław Charubin, właściciel sieci Lody Bonano. - Nie zgadzamy się jednak na budki i przyczepy na kółkach oraz odmawiamy lokalizacji poza centrum miasta.
Wynika to z faktu, iż lodziarnia musi posiadać bieżącą wodę oraz powierzchnię do obsługi klientów. Budki wolnostojące często nie spełniają tych wymagań, co je od razu dyskwalifikuje. Franczyzodawca preferuje lokale o powierzchni od 10 do 25 m2. Partner nie musi być jego właścicielem, a jedynie najemcą.
Lody Bonano idąc za głosem konsumentów uzupełniają asortyment o kolejne słodkie przekąski. W tym roku menu zostało wzbogacone o dwie nowe pozycje – napoje typu shake oraz gofry. Te drugie są serwowane w dość niekonwencjonalnym wydaniu - na patyku.
- Dotychczasowi franczyzobiorcy mogą sami zadecydować czy chcą wprowadzić nowe pozycje do menu. Z reguły je wprowadzają, ponieważ większość naszych pomysłów jest trafionych – dodaje Małgorzata Głuchowska, specjalista ds. kontaktów z mediami. - Kiedy już się zdecydują, muszą ponieść koszty wprowadzenia nowych pozycji. Jest to zazwyczaj koszt rzędu 2 tys. zł.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej