Marta Szymczak, właścicielka licencji master DepilConcept na Polskę [secret] => scrtkf2c852a5b25a98b8b79988a4a1418b47 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => beauty i fitness [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => specjalizacja-sie-oplaca [article_title_striped] => Specjalizacja się opłaca [dir] => article [article_text_photo] =>
Gdy dwa lata temu Polskę ogarnął boom na gabinety trwałej depilacji, niektórzy twierdzili, że to moda. Jak obecnie wygląda sytuacji na tym rynku?
Ostatnie dwa lata to czas wzmożonej pracy. Młody jeszcze rynek fotodepilacji w Polsce stworzył doskonałe warunki do rozwoju, ale wymagał dużego zaangażowania w wyedukowanie rynku. Nie wszyscy jednak potrafili ten fakt wykorzystać. Boom na gabinety fotodepilacji spowodował, że nowe salony powstawały jak grzyby po deszczu, także w najdroższych punktach miasta przy bardzo wysokich czynszach i niskich cenach usług, które miały przyciągnąć nowych klientów. Większość z nich, aby utrzymać się na rynku rozszerzyła swoją ofertę o kolejne zabiegi, przez co utraciły one swoją specjalizację i stały się kolejnymi gabinetami jakich wiele.
Jaka jest wobec tego recepta na sukces w branży fotodepilacji?
My postawiliśmy na specjalizację i to się opłaciło. Sieć DepilConcept opiera swój biznes na ściśle określonych zasadach – strategii, która sprawdziła się na świecie. Jesteśmy przekonani o skuteczności naszych metod zarządzania i dlatego dajemy naszym franczyzobiorcom „Gwarancję rentowności” od pierwszego miesiąca działalności. Dowód? Nasz najmłodszy gabinet DepilConcept w Warszawie osiągnął zysk po upływie 16 dni od otwarcia.
Klientami waszych gabinetów są przede wszystkim kobiety, a franczyzobiorcy? Czy płeć ma znaczenie dla prowadzenia tego biznesu?
W branży fotodepilacji, jak w każdym biznesie ważny jest dobry menedżer, który potrafi umiejętnie zarządzać sprzedażą. Kobietom rzeczywiście łatwiej zaangażować się w sprawy, które bezpośrednio jej dotyczą, ale za to mężczyźni doskonale radzą sobie w roli franczyzobiorców-inwestorów, dla których mamy specjalną ofertę. Nasze usługi dedykowane są klientom indywidualnym, dlatego w tym biznesie najważniejsza jest jakość usług oraz umiejętności sprzedażowe menedżera salonu. Jako franczyzodawca zapewniamy szereg szkoleń, które mają przyczynić się do podnoszenia kwalifikacji w tym zakresie. Podstawą naszego systemu jest sprawdzona strategia sprzedaży oraz wsparcie franczyzodawcy, dzięki którym salony DepilConcept zdobywają klientów.
(kb)
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 191 [author_pid] => 974 [author_name] => Karolina Kazuła [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] =>Karolina Kazuła pracuje w PROFIT system od 2010 roku. Autorka tekstów o współpracy na licencji franczyzowej. Tworzy strategie wizerunkowe w zakresie PR korporacyjnego i finansowego, koordynuje relacje z mediami. Realizuje kampanie promocyjne i dba o wizerunek firm franczyzowych. Odpowiada za organizację i obsługę medialną corocznych Targów Franczyzy.
Absolwentka socjologii w Collegium Civitas.
[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 76393 [itemserver_id] => 29372 [img_width] => 100 [img_height] => 133 [path] => 316/dba/karolina_kazula.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => Karolina Kazuła, ekspert ds. franczyzy ) [author_name_url] => karolina-kazula ) ) [link] => /artykul/7729/specjalizacja-sie-oplaca/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => pytanie tygodnia [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 0 [link] => 32 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => pytanie-tygodnia ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 76060 [country_item] => pl [description] => Nasze usługi dedykowane są klientom indywidualnym, dlatego w tym biznesie najważniejsza jest jakość usług oraz umiejętności sprzedażowe menedżera salonu.Marta Szymczak, właścicielka licencji master DepilConcept na Polskę [path] => e3c/5d3/depilconcept_gabinet.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 363 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 25387 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 76059 [country_item] => pl [description] => Nasze usługi dedykowane są klientom indywidualnym, dlatego w tym biznesie najważniejsza jest jakość usług oraz umiejętności sprzedażowe menedżera salonu.
Marta Szymczak, właścicielka licencji master DepilConcept na Polskę [path] => f53/eeb/marta_szymczak_depilconcept1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 25386 ) ) [question_of_week] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 76058 [country_item] => pl [description] => Nasze usługi dedykowane są klientom indywidualnym, dlatego w tym biznesie najważniejsza jest jakość usług oraz umiejętności sprzedażowe menedżera salonu.
Marta Szymczak, właścicielka licencji master DepilConcept na Polskę [path] => 6b7/424/marta_szymczak_depilconcept.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 100 [img_height] => 133 [itemserver_id] => 25385 ) ) ) [og_image] => e3c/5d3/depilconcept_gabinet.jpg [article_date_formated] => 16.05.2013 [article_day] => Czwartek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 76060 [country_item] => pl [description] => Nasze usługi dedykowane są klientom indywidualnym, dlatego w tym biznesie najważniejsza jest jakość usług oraz umiejętności sprzedażowe menedżera salonu.
Marta Szymczak, właścicielka licencji master DepilConcept na Polskę [path] => e3c/5d3/depilconcept_gabinet.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 363 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 25387 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 76060 [country_item] => pl [description] => Nasze usługi dedykowane są klientom indywidualnym, dlatego w tym biznesie najważniejsza jest jakość usług oraz umiejętności sprzedażowe menedżera salonu.
Marta Szymczak, właścicielka licencji master DepilConcept na Polskę [path] => e3c/5d3/depilconcept_gabinet.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 363 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 25387 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => DepilConcept [id] => 811 [type] => 9 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 12 [link] => /franczyza/811/depilconcept/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 165644 [country_item] => pl [description] => [path] => d4e/0bd/depilconcept-logo.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 201 [itemserver_id] => 39024 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 183109 [country_item] => pl [description] => [path] => 64e/e02/dji_0563.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 45517 ) [1] => Array ( [pid] => 183101 [country_item] => pl [description] => [path] => 0f8/788/dsc_0026.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 45509 ) [2] => Array ( [pid] => 183103 [country_item] => pl [description] => [path] => 10a/af4/dsc00857.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 45511 ) [3] => Array ( [pid] => 183102 [country_item] => pl [description] => [path] => c36/d2d/dsc_9875.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 45510 ) [4] => Array ( [pid] => 183105 [country_item] => pl [description] => [path] => 525/b62/dsc00927.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 45513 ) [5] => Array ( [pid] => 183106 [country_item] => pl [description] => [path] => ec7/529/dsc01015.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 45514 ) [6] => Array ( [pid] => 183104 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/2f5/dsc00889.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 45512 ) [7] => Array ( [pid] => 183107 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/264/dsc01047.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 45515 ) [8] => Array ( [pid] => 183108 [country_item] => pl [description] => [path] => 8d4/284/dsc01359.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 45516 ) ) ) ) ) )
Specjalizacja się opłaca

Kluczem do sukcesu gabinetu kosmetycznego jest specjalizacja, według zasady „dobrego szewca każdy w mieście zna” – mówi Marta Szymczak z DepilConcept.
Gdy dwa lata temu Polskę ogarnął boom na gabinety trwałej depilacji, niektórzy twierdzili, że to moda. Jak obecnie wygląda sytuacji na tym rynku?
Ostatnie dwa lata to czas wzmożonej pracy. Młody jeszcze rynek fotodepilacji w Polsce stworzył doskonałe warunki do rozwoju, ale wymagał dużego zaangażowania w wyedukowanie rynku. Nie wszyscy jednak potrafili ten fakt wykorzystać. Boom na gabinety fotodepilacji spowodował, że nowe salony powstawały jak grzyby po deszczu, także w najdroższych punktach miasta przy bardzo wysokich czynszach i niskich cenach usług, które miały przyciągnąć nowych klientów. Większość z nich, aby utrzymać się na rynku rozszerzyła swoją ofertę o kolejne zabiegi, przez co utraciły one swoją specjalizację i stały się kolejnymi gabinetami jakich wiele.
Jaka jest wobec tego recepta na sukces w branży fotodepilacji?
My postawiliśmy na specjalizację i to się opłaciło. Sieć DepilConcept opiera swój biznes na ściśle określonych zasadach – strategii, która sprawdziła się na świecie. Jesteśmy przekonani o skuteczności naszych metod zarządzania i dlatego dajemy naszym franczyzobiorcom „Gwarancję rentowności” od pierwszego miesiąca działalności. Dowód? Nasz najmłodszy gabinet DepilConcept w Warszawie osiągnął zysk po upływie 16 dni od otwarcia.
Klientami waszych gabinetów są przede wszystkim kobiety, a franczyzobiorcy? Czy płeć ma znaczenie dla prowadzenia tego biznesu?
W branży fotodepilacji, jak w każdym biznesie ważny jest dobry menedżer, który potrafi umiejętnie zarządzać sprzedażą. Kobietom rzeczywiście łatwiej zaangażować się w sprawy, które bezpośrednio jej dotyczą, ale za to mężczyźni doskonale radzą sobie w roli franczyzobiorców-inwestorów, dla których mamy specjalną ofertę. Nasze usługi dedykowane są klientom indywidualnym, dlatego w tym biznesie najważniejsza jest jakość usług oraz umiejętności sprzedażowe menedżera salonu. Jako franczyzodawca zapewniamy szereg szkoleń, które mają przyczynić się do podnoszenia kwalifikacji w tym zakresie. Podstawą naszego systemu jest sprawdzona strategia sprzedaży oraz wsparcie franczyzodawcy, dzięki którym salony DepilConcept zdobywają klientów.
(kb)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej