Cztery nowe sklepy DDD

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Poznańska spółka DDD Dobre Dla Domu jest operatorem specjalistycznej sieci franczyzowej z podłogami, panelami, drzwiami oraz akcesoriami do tych artykułów. W styczniu firma zapowiedziała otwarcie czterech nowych sklepów licencyjnych. Jeszcze w styczniu ruszyła placówka w Tarnobrzegu, w lutym w Jastrzębiu Zdroju. Na marzec i drugą połowę kwietnia przewidziane są otwarcia sklepów w Alwerni koło Krakowa oraz Mińsku Mazowieckim. Dzięki temu łączna liczba sklepów sięgnie 59, placówek w tym 52 franczyzowych. Do końca roku firma chce mieć 66 salonów.

Jesteśmy jedną z niewielu sieci w branży, która odnotowuje systematyczny wzrost liczby placówek – stwierdza Piotr Matluch. – Trafność naszych rozwiązań systemowych potwierdza również rosnąca liczba multifranczyzobiorców – partnerów, prowadzących więcej niż jednane sklep DDD. Obecnie w naszej sieci funkcjonuje ich już 10.

Drugim głównym celem na rok 2013 jaki obraliśmy sobie to ciągła poprawa świadomości biznesowej i tym samym skuteczności sprzedażowej sklepów. W myśl zasady: "firma to ludzie" stawiamy w tym roku na rozwój kompetencji prowadzących sklepy DDD. W tym celu uruchomiliśmy projekt "Kuźnia kadr DDD" w ramach którego Centrala przeprowadzi oraz również zorganizuje dla fraczyzobiorców i ich pracowników cykl zewnętrznych szkoleń ze sztuki sprzedaży, negocjacji sprzedażowych, zarządzania marżą, zarządzania biznesem, komunikacji z pracownikami, motywacji i doboru zespołu oraz skutecznych działań w rynku. Projekt ma na celu również poprawienie bezpieczeństwa prowadzenia biznesu w trudniejszych czasach. Cały program będzie wspierany przez platformę wymiany doświadczeń oraz nowe standardy sieci, których wyniki będą dawały na bieżąco wiedzę Centrali i Franczyzobiorcom gdzie i jakie obszary możnaby poprawić, aby biznes dla Franczyzobiorców był po prostu lepszy.

Swoim franczyzobiorcom DDD Dobre Dla Domu oferuje dwa formaty sklepów - dla dużych miast (220-400 m2) oraz miejscowości poniżej 30 tys. mieszkańców (100-200 m2). Oba koncepty różnią się powierzchnią sklepu, wielkością i sposobem ekspozycji oraz kwotą inwestycji. Oferta obu modeli jest jednak identyczna, bowiem artykuły, których nie ma w ekspozycji sklepu, klienci mogą zamówić korzystając ze wzorników i katalogów.

(emka)
Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €