Selekcja jak w klubie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Placówek działających we współpracy z doradcami finansowymi Fines jest 24. Ostatnie otwarcie miało miejsce w kwietniu w województwie śląskim. Średnio miesięcznie uruchamiane są dwa biura. Do dyspozycji wszystkich agentów Fines i ich pracowników jest 20-osobowy zespół centrali firmy, który pomaga w procesie sprzedaży.
- Chętnych do związania się z Fines jest więcej, niż partnerów którzy przechodzą rekrutację. Z jednej strony chcemy dać przedsiębiorcom jak największe wsparcie od siebie, z drugiej selekcjonujemy kandydatów na franczyzobiorców pod kątem ich doświadczenia w branży – wyjaśnia Piotr Przedlacki, prezes Fines.

- Nie pobieramy stałych miesięcznych opłat. W zależności od wysokości sprzedaży naliczany jest dodatkowy fundusz marketingowy , z którego finansujemy akcje promocyjne i gadżety dla klientów. Jedynym warunkiem stawianym naszym partnerom jest realizowanie minimalnych planów sprzedażowych – mówi Piotr Przedlacki.

W pakiecie franczyzowym Fines znajduje się projekt placówki wraz z jej wizualizacją, dostęp do zintegrowanej platformy informatycznej i materiały reklamowe. Partnerzy przed rozpoczęciem działalności oraz w trakcie jej prowadzenia przechodzą szkolenia oraz otrzymują wsparcie w postaci dedykowanego im „opiekuna”.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €