Firma pomiędzy piętrami

Reklamy telewizyjne i radiowe już się opatrzyły. Alternatywą są tablice montowane w windach przez partnerów Grupy Valere.
Grupa Mediowa Valere zajmuje się ambientowymi formami reklamy, a jej głównym celem jest rozbudowywanie sieci tablic reklamowych w windach oraz standaryzacja tych nośników wśród reklamodawców ogólnopolskich. Te nietypowe formy reklamy cieszą się rosnącą sympatią klientów, dlatego coraz częściej pojawiają się w biurach, sklepach, szpitalach, restauracjach i obiektach sportowych.
- Cały czas staramy się pozyskać dużych klientów korporacyjnych, walczymy też o budżety domów mediowych – mówi Mateusz Gabryś, właściciel Grupy Mediowej Valere. - Chcemy do końca bieżącego roku świadczyć usługi we wszystkich miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Planujemy także zaistnieć w Czechach za za pośrednictwem masterfranczyzy i równolegle prowadzimy rozmowy ze wszystkimi naszymi sąsiadami.
W osiągnięciu tego celu mają pomóc grupie franczyzobiorcy, których nabór trwa nieprzerwanie. Sieć poszukuje kolejnych partnerów m.in. w Warszawie, Krakowie, Rzeszowie, Kaliszu, Puławach, Tarnobrzegu i Jeleniej Górze. Najbardziej atrakcyjnymi miejscowościami są te o dużym potencjale reklamowym, gdzie występuje wysoka liczba mieszkańców i działających przedsiębiorstw. Obecnie w ramach sieci działają cztery placówki własne oraz 12 franczyzowych.
- Od naszych franczyzobiorców wymagamy jednorazowego wkładu własnego, niezbędnego do zakupu tablic reklamowych dla danego miasta. Jest to zwykle kwota ok. 10 tys. zł netto – dodaje Mateusz Gabryś. - Wymagań lokalowych nie mamy, gdyż sprzedaż reklam odbywa się telefonicznie oraz w siedzibie klienta.
By oferować tablice reklamowe nie trzeba mieć także specjalnych kwalifikacji. Grupa Mediowa Valere przekonuje, że o sukcesie jej partnerów decyduje entuzjazm, zdolności sprzedażowe i sprawna obsługa komputera. Franczyzobiorca sieci powinien cechować się dobrą organizacją, ogólnym obyciem biznesowym i interesować się branżą reklamową. W ramach pakietu franczyzowego partner może liczyć m.in. na broszury sprzedażowe, wizytówkę sieciową oraz pomoc graficzną przy projektowaniu reklam i składzie plakatów.
- Rynek reklamowy w Polsce jeszcze kilka lat temu zdeterminowany i zdominowany przez radio i telewizję, dziś staje się coraz bardziej rozległy. Pojawiają się coraz to nowsze kreatywne i innowacyjne pomysły. Reklamy poruszają się autami, latają balonami, leżą na chodniku, wiszą na słupach, walczą w ringu czy też podróżują windą – puentuje Mateusz Gabryś.
(boa)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...