Która firma zyska więcej?

Play Jamatel stawia na przejęcia klientów biznesowych innych operatorów.
Siedmiu na 10 klientów zmieniających dostawcę usług telekomunikacyjnych wybiera Play – tak ostatnio reklamuje swoje usługi P4, operator sieci Play. Na migrację z sieci do sieci decydują się nie tylko klienci indywidualni.
– Coraz więcej dużych firm, związanych wieloletnimi kontraktami z innymi operatorami również decyduje się na zmianę – mówi Mariusz Skrzypczyk, właściciel Play Jamatel. – Dlatego w ofercie sieci sprzedaży pojawiają się kolejne rozwiązania skierowane właśnie do przedsiębiorców.
W Play Jamatel obsługą firm zajmują się doradcy biznesowi – do ich obowiązków należy m.in. pozyskiwanie klientów, sprzedaż produktów i usług operatora Play, doradztwo w zakresie doboru odpowiedniej oferty biznesowej, utrzymanie i rozwój relacji z klientami, prowadzenie negocjacji handlowych, przestrzeganie standardów i procedur obowiązujących w sieci, monitorowanie działań konkurencji oraz obsługa posprzedażowa. Obecnie w sieci działa 25 doradców.
– W ostatnich miesiącach rozpoczęliśmy współpracę z pięcioma nowymi partnerami – mówi Mariusz Skrzypczyk. – Zwiększyliśmy również liczbę pracowników działu biznesowego i uruchomiliśmy dział telemarketingu dedykowany doradcom.
Potencjalny partner firmy Jamatel musi mieć doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (najlepiej w branży telekomunikacyjnej). Na początku współpracy wpłaca 5 tys. zł w ramach zwrotnej kaucji zabezpieczającej. W zamian za przystąpienie do sieci otrzymuje m.in. bezpłatne szkolenia i dostęp do usługi telemarketingu. Najlepsi doradcy mają możliwość rozwijania własnej grupy doradców.
Play Jamatel działa na rynku usług telefonii komórkowej od 1999 roku. W 2007 roku firma zawarła umowę dealerską z operatorem sieci komórkowej Play i od tej pory tworzy sieć salonów sprzedaży oraz grupę autoryzowanych doradców biznesowych pod tą marką. Obecnie działa 18 placówek w tym: sześć własnych, dwie franczyzowe oraz 10 partnerskich. W ciągu najbliższych dwóch miesięcy otwarty zostanie nowy punkt – na terenie Galerii Krakowskiej. Będzie to największa wyspa operatora w skali kraju. Dodatkowym plusem lokalizacji jest sąsiedztwo salonów konkurencyjnych operatorów. Do końca roku firma zakłada uruchomienie minimum trzech salonów, m.in. w województwie śląskim i mazowieckim.
(awh)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej