Która firma zyska więcej?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Siedmiu na 10 klientów zmieniających dostawcę usług telekomunikacyjnych wybiera Play – tak ostatnio reklamuje swoje usługi P4, operator sieci Play. Na migrację z sieci do sieci decydują się nie tylko klienci indywidualni.
– Coraz więcej dużych firm, związanych wieloletnimi kontraktami z innymi operatorami również decyduje się na zmianę – mówi Mariusz Skrzypczyk, właściciel Play Jamatel. – Dlatego w ofercie sieci sprzedaży pojawiają się kolejne rozwiązania skierowane właśnie do przedsiębiorców.

W Play Jamatel obsługą firm zajmują się doradcy biznesowi – do ich obowiązków należy m.in. pozyskiwanie klientów, sprzedaż produktów i usług operatora Play, doradztwo w zakresie doboru odpowiedniej oferty biznesowej, utrzymanie i rozwój relacji z klientami, prowadzenie negocjacji handlowych, przestrzeganie standardów i procedur obowiązujących w sieci, monitorowanie działań konkurencji oraz obsługa posprzedażowa. Obecnie w sieci działa 25 doradców.

– W ostatnich miesiącach rozpoczęliśmy współpracę z pięcioma nowymi partnerami – mówi Mariusz Skrzypczyk. – Zwiększyliśmy również liczbę pracowników działu biznesowego i uruchomiliśmy dział telemarketingu dedykowany doradcom.

Potencjalny partner firmy Jamatel musi mieć doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (najlepiej w branży telekomunikacyjnej). Na początku współpracy wpłaca 5 tys. zł w ramach zwrotnej kaucji zabezpieczającej. W zamian za przystąpienie do sieci otrzymuje m.in. bezpłatne szkolenia i dostęp do usługi telemarketingu. Najlepsi doradcy mają możliwość rozwijania własnej grupy doradców.

Play Jamatel działa na rynku usług telefonii komórkowej od 1999 roku. W 2007 roku firma zawarła umowę dealerską z operatorem sieci komórkowej Play i od tej pory tworzy sieć salonów sprzedaży oraz grupę autoryzowanych doradców biznesowych pod tą marką. Obecnie działa 18 placówek w tym: sześć własnych, dwie franczyzowe oraz 10 partnerskich. W ciągu najbliższych dwóch miesięcy otwarty zostanie nowy punkt – na terenie Galerii Krakowskiej. Będzie to największa wyspa operatora w skali kraju. Dodatkowym plusem lokalizacji jest sąsiedztwo salonów konkurencyjnych operatorów. Do końca roku firma zakłada uruchomienie minimum trzech salonów, m.in. w województwie śląskim i mazowieckim.

(awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €