Jeansy podbiją Białoruś

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W Polsce firma obecna jest od ponad 20 lat i posiada obecnie 50 punktów sprzedaży, z których blisko 30 stanowią sklepy franczyzowe. Na przełomie marca i kwietnia sieć zasiliły trzy kolejne placówki na licencji i jeden outlet.

- Dotychczas, z uwagi na ograniczenia master licencji Lee Cooper firma KamexII koncentrowała się na rozwoju sieci wyłącznie na polskim rynku. Niedawno udało nam się uzyskać licencję Lee Cooper na Białoruś i niedługo zaczniemy tworzyć sieć także u naszych sąsiadów - mówi Bartosz Urbański, kierownik sprzedaży w firmie KamexII rozwijającą sieć Lee Cooper w Polsce.

Franczyzobiorcy mogą sprzedawać odzież Lee Cooper na kilka sposobów – począwszy od pełnowymiarowego sklepu (kwota inwestycji zaczyna się od 100 tys. zł), w których będą wyłącznie produkty Lee Cooper, poprzez mniejsze formaty, aż do cornera w sklepie multibrandowym. W ostatnim przypadku trzeba zainwestować 15-20 tys. zł. KamexII nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie do sieci, przedsiębiorca musi jedynie zainwestować w towar, który będzie sprzedawał w swoim sklepie. Franczyzodawca pomaga w zaaranżowaniu przestrzeni w sklepie, zapewnia również wsparcie visual marchindisera, który dba o efektywną prezentację towaru. Partnerzy mogą też liczyć na pomoc w rekrutacji i szkoleniu personelu.

(mak)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €