Czerwona Torebka ściga się z czasem

Liczba pasaży handlowych ma wzrosnąć w tym roku do 65. Długa zima nie sprzyja powstawaniu kolejnych obiektów.
W pierwszym kwartale pasaże handlowe spod znaku Czerwona Torebka powstały w Rudzie Śląskiej, Bydgoszczy, Tychach, Tarnowskich Górach, Szczecinie i Sanoku. W końcu marca koncept liczył 55 obiektów o łącznej powierzchni handlowej blisko 36,3 tys. m2. Jednak realizacja planów na cały 2013 rok wydaje się wciąż być odległa. Czerwona Torebka planuje do końca roku zarządzać 114. pasażami.
Czy obecne tempo rozwoju wystarczy? Zarząd sieci uspokaja.
- Zgodnie z założeniem realizujemy plan rozbudowy sieci pasaży handlowych. Okres zimowy nie sprzyjał pracom budowlanym, jednak stosowane przez nas technologie umożliwiają prowadzenie robót także w trudnych warunkach pogodowych – zapewnił Ireneusz Kazimierczyk, prezes Czerwonej Torebki. - W trakcie realizacji, na różnym etapie zaawansowania, jest obecnie kolejnych 29 obiektów. W przygotowaniu do rozpoczęcia inwestycji jest natomiast 195 lokalizacji. Zrealizowanie jednej inwestycji zajmuje średnio około sześciu miesięcy.
Zgodnie z założeniami Zarządu Czerwona Torebka, na koniec tego roku działać będzie łącznie 114 pasaży handlowych posiadających pozwolenie na użytkowanie. W kolejnych latach tempo rozwoju sieci będzie systematycznie przyspieszało. W najbliższych trzech latach pozwolenie na użytkowanie będzie przydzielane odpowiednio: 100, 120 i 150 nowym obiektom.
Każdy pasaż składa się z kilku lub kilkunastu modułów o powierzchni 60 m2 (z możliwością łączenia), w zabudowie jednokondygnacyjnej i w dobrze skomunikowanym miejscu. Lokale handlowo-usługowe posiadają niezależne wejścia wprost z przestronnego parkingu oraz węzły sanitarne. Oferta placówek jest dopasowywana każdorazowo do oczekiwań i potrzeb mieszkańców. Koszt inwestycji jednego pasażu wynosi około 2,5 mln zł. Spółka Czerwona Torebka finansuje rozbudowę sieci, poza środkami własnymi także pieniędzmi pozyskanymi z kredytów bankowych oraz z realizacji programu emisji obligacji.
(gum)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

New York Pizza Department
Pizzerie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...