Ubrania bez komentarza

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

No Comment to sieć sklepów z damską odzieżą młodzieżową. Jakie działania należy podjąć, aby zachęcić młodych ludzi do zakupu ubrań konkretnej marki?
Najważniejsza jest atrakcyjna oferta. Odzież musi być modna, dopasowana do panujących w danym regionie trendów. Ważnym czynnikiem w podejmowaniu decyzji zakupowych przez młodych ludzi nadal stanowi niska cena. Istotne jest także samo miejsce. Mam tu na myśli, nie tylko wyjątkowe wnętrze, ale i atmosferę w sklepie. Klient musi czuć się w nim komfortowo, dzięki czemu chętnie do niego wróci. Pomocny jest też system lojalnościowy, który będzie dbał o stałe relacje pomiędzy marką i jej odbiorcami.

W jaki sposób można sprawdzić, czy nowe marki przyjmą się na rynku?
Nie jest to trudne w przypadku, gdy marka posiada już kilka sklepów. Wystarczy poświęcić trochę czasu na badanie już funkcjonujących punktów sprzedaży. Jeżeli sklepy prosperują dobrze, czyli występuje w nich duża rotacja klientów, którzy chętnie dokonują zakupów, będzie to znak, że jest duże prawdopodobieństwo na sukces w taką inwestycję.

Jak No Comment zabiega o klientów oraz franczyzobiorców?
Znacznie obniżyliśmy koszt przystąpienia do systemu, wprowadzając możliwość powstania kornera No Comment tzw. „sklepu w sklepie”. Dla salonów odzieżowych jest to możliwość dywersyfikacji oferty przy stosunkowo niewielkiej inwestycji. Poza tym, otworzyliśmy sklep internetowy, co wpływa na większą rozpoznawalność naszej marki, również w tych miejscowościach, w których nie ma jeszcze naszej placówki.

Kto może zostać państwa franczyzobiorcą?
Naszym franczyzobiorcą może być przedsiębiorca, który nie tylko posiada kapitał początkowy, ale przede wszystkim będzie mógł się osobiście zaangażować w to przedsięwzięcie. Jesteśmy zainteresowani lokalami w miastach liczących minimum 25-30 tys. mieszkańców. Sama placówka musi znajdować się w ścisłym centrum miasta, ciągu handlowym o dużym natężeniu ruchu pieszych, lub galerii. Minimalna powierzchnia sklepu to 30 m2 lub 10 m2 w przypadku systemu Corner.

rozmawiał (boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €