Ubrania bez komentarza

O wprowadzaniu nowych marek ubrań do sklepów No Comment Shops opowiada Agnieszka Pyzel, właściciel i dyrektor generalny firmy.
No Comment to sieć sklepów z damską odzieżą młodzieżową. Jakie działania należy podjąć, aby zachęcić młodych ludzi do zakupu ubrań konkretnej marki?
Najważniejsza jest atrakcyjna oferta. Odzież musi być modna, dopasowana do panujących w danym regionie trendów. Ważnym czynnikiem w podejmowaniu decyzji zakupowych przez młodych ludzi nadal stanowi niska cena. Istotne jest także samo miejsce. Mam tu na myśli, nie tylko wyjątkowe wnętrze, ale i atmosferę w sklepie. Klient musi czuć się w nim komfortowo, dzięki czemu chętnie do niego wróci. Pomocny jest też system lojalnościowy, który będzie dbał o stałe relacje pomiędzy marką i jej odbiorcami.
W jaki sposób można sprawdzić, czy nowe marki przyjmą się na rynku?
Nie jest to trudne w przypadku, gdy marka posiada już kilka sklepów. Wystarczy poświęcić trochę czasu na badanie już funkcjonujących punktów sprzedaży. Jeżeli sklepy prosperują dobrze, czyli występuje w nich duża rotacja klientów, którzy chętnie dokonują zakupów, będzie to znak, że jest duże prawdopodobieństwo na sukces w taką inwestycję.
Jak No Comment zabiega o klientów oraz franczyzobiorców?
Znacznie obniżyliśmy koszt przystąpienia do systemu, wprowadzając możliwość powstania kornera No Comment tzw. „sklepu w sklepie”. Dla salonów odzieżowych jest to możliwość dywersyfikacji oferty przy stosunkowo niewielkiej inwestycji. Poza tym, otworzyliśmy sklep internetowy, co wpływa na większą rozpoznawalność naszej marki, również w tych miejscowościach, w których nie ma jeszcze naszej placówki.
Kto może zostać państwa franczyzobiorcą?
Naszym franczyzobiorcą może być przedsiębiorca, który nie tylko posiada kapitał początkowy, ale przede wszystkim będzie mógł się osobiście zaangażować w to przedsięwzięcie. Jesteśmy zainteresowani lokalami w miastach liczących minimum 25-30 tys. mieszkańców. Sama placówka musi znajdować się w ścisłym centrum miasta, ciągu handlowym o dużym natężeniu ruchu pieszych, lub galerii. Minimalna powierzchnia sklepu to 30 m2 lub 10 m2 w przypadku systemu Corner.
rozmawiał (boa)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...