Liczą prowizje

Suma wynagrodzeń partnerów BZ WBK w 2012 roku przekroczyła kilkanaście milionów złotych. Sprawdź ile miesięczne zarobił rekordzista.
W 2012 roku sieć partnerska BZ WBK Partner zwiększyła dwukrotnie sprzedaż, a w niektórych produktach nawet trzykrotnie. W tym roku BZ WBK również przewiduje wzrost sprzedaży w placówkach partnerskich. Mają w tym pomóc nowe oferty produktowe dla klientów prywatnych i firm wsparte ogólnopolską reklamą z Chuckiem Norrisem. Dobry wynik to także efekt wsparcia regionalnych doradców oraz liczne szkolenia i rozwój umiejętności sprzedażowych. Nie bez znaczenia pozostaje wciągnięcie w struktury BZ WBK Kredyt Banku. Partnerzy, oprócz stałego wynagradzania korzystają z bonusów, wypłacanych za przekroczenie wyznaczonych planów sprzedażowych.
- Najważniejszą rzeczą w naszej sieci jest efektywność. Zależy nam na sprawdzonych partnerach, którzy rozumieją na czym polega prowadzenie własnego biznesu i widzą potencjał rozwoju na swoim lokalnym rynku. Ważne jest by był wspólny cel, zarówno dla partnera, jak i dla banku. Strategia przynosi pozytywne rezultaty a w 2013 roku dzięki wprowadzonym zmianom spodziewamy się jeszcze lepszych wyników – mówi Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju sieci partnerskiej BZ WBK.
Obroty partnerów sięgają kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. Rekordzista w 2012 roku zarobił w miesiącu ponad 50 tys. zł. Suma wynagrodzeń wypłaconych w 2012 roku to kilkanaście milionów złotych dla wszystkich placówek.
BZ WBK pozytywnie zakończył I kwartał 2013 roku. Bank uruchomił trzy nowe placówki - w Łańcucie, Łodzi i Miastku oraz oddał w ręce partnerów placówki w Sochaczewie, Mławie i w Lubiniu. Na początku kwietnia ruszy placówka w Łęczycy
Inwestycja w placówkę BZ WBK Partner to ok. 25 tys. zł. Bank partycypuje w kosztach uruchomienia i dostarcza do placówki oznakowanie zewnętrzne (kasetony semafory), materiały reklamowe (ulotki, plakaty) stojaki na ulotki i ramy na plakaty. Placówki BZ WBK Partner osiągają rentowność po ok. 6-8 miesiącach.
(mk)See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

New York Pizza Department
Pizzerie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Willisch
Lodziarnie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...