Atlantic w Manufakturze

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod logo Atlantic funkcjonuje ponad 200 salonów w Polsce i zagranicą. Marka jest obecna w 16 krajach europejskich, a swoje firmowe salony Atlantic ma także w Rosji i na Ukrainie. W 2013 roku firma planuje otworzyć 35 sklepów. Wszystkie zagraniczne punkty oraz 98 polskich należy do franczyzobiorców. Ostatni z uruchomionych przez firmę salon znajduje się w łódzkiej galerii handlowej Manufaktura. Na 85 m2 klienci mogą wybierać bieliznę w jednej z dwóch wydzielonych stref - męskiej i damskiej. Salon został wyposażony w witrynę multimedialną, która pozwala w niekonwencjonalny sposób zaprezentować kolekcję oraz nowości w ofercie firmy.

- Sklep w Manufakturze to nasz własny salon. Posiadamy też kilka kluczowych lokalizacji prowadzonych przez franczyzobiorców. Poza jednym salonem Atlantic położonym przy głównej ulicy handlowej, wszystkie działają w centrach handlowych. Warunki negocjacyjne zależą już od ustaleń prowadzonych indywidualnie z centrami handlowymi i franczyzobiorcami - mówi Nina Nurzyńska, specjalista ds. komunikacji i PR Atlantic SA.

Atlantic w pakiecie franczyzowym oferuje pomoc w przygotowaniu merytorycznym franczyzobiorcy i jego pracowników do prowadzenia sklepu i obsługi klientów. Zapewnia też wsparcie w zakresie wystroju witryn i sklepu, a także ekspozycji towaru. Partner bierze udział w akcjach promocyjnych organizowanych na skalę ogólnokrajową. W sytuacji gdy wybrany lokal posiada estetyczną witrynę, podłogę oraz oświetlenie zgodne ze standardami sieci wówczas za wyposażenie salonu Atlantic trzeba zapłacić 1 tys. zł/m2. Optymalna powierzchni sklepu wynosi 35-50 m2 w mieście liczącym powyżej 20 tys. mieszkańców. Oprócz klasycznej franczyzy, w której to przedsiębiorca jest właścicielem asortymentu, Atlantic przygotował także ofertę franczyzy depozytowej.
- Nasz produkt, rozlicza się wtedy prowizyjnie. Franczyzobiorca pokrywa inwestycję w aranżację i wyposażenie lokalu, natomiast towar pozostaje własnością franczyzodawcy - wyjaśnia Nina Nurzyńska.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €