Kawa, pizza, lunch i ciastko

Kami rozwija cztery marki gastronomiczne. Franczyzobiorcy będą potrzebni, gdy lokale zaczną powstawać poza Śląskiem.
Kawiarnie Coffee Station, restauracje samoobsługowe Lunch Station, lodziarnie Sweet Station i pizzerie Da Italia – tak przedstawia się gastronomiczne portfolio marek firmy Kami, prowadzonej przez Mirosława Karolika. Koncepty liczą łącznie 15 placówek. Wszystkie są zlokalizowane w aglomeracji śląskiej i wszystkie działają jako lokale własne. Do końca roku ma ich być łącznie 20.
- Pozyskiwanie franczyzobiorców to nie jest nasz priorytet. Zależy nam na rozwoju, będziemy skrupulatnie selekcjonować kandydatów na partnerów. Franczyzowa współpraca wymaga maksymalnego zaangażowania i profesjonalizmu z obu stron, inaczej może zaszkodzić zarówno dawcy, jak i biorcy licencji – mówi Karolik.
Przyznaje jednocześnie, że wyjście któregokolwiek z konceptów Kami poza aglomerację śląską jest zależne od znalezienia odpowiednich kandydatów.
- Gastronomia to biznes, w którym bardzo trudno samodzielnie prowadzić ekspansję na nowe rynki. Jeśli któryś z konceptów pojawi się poza Śląskiem, to będzie to dziełem franczyzobiorcy – zastrzega Karolik.
Wysokość inwestycji we własny biznes w ramach sieci należących do Kami zależy od marki, którą wybierzemy. Najmniejszych kwot wymagają Da Italia i Sweet Station – do 150 tys. zł. W przypadku Lunch Station dysponować musimy od 150 do 200 tys. zł. Najdroższy jest koncept kawiarni Coffe Station – tu inwestycja mieści się w kwocie od 200 do 250 tys. zł.
- W każdym przypadku opłata wstępna wyniesie 1 tys. zł netto. Nie chcemy obciążać franczyzobiorców wysokimi kosztami wejścia, zależy nam przede wszystkim na rozwoju sieci – mówi Karolik.
Jego zdaniem minione miesiące roku 2013 nie rozpieszcza przedsiębiorców z branży gastronomicznej.
- Rok zaczął się fatalnie, ale myślę, że w drugiej połowie można spodziewać się lepszej koniunktury. Wydaje mi się, że w mediach za dużo mówi się o kryzysie i nadejściu trudnych czasów, co powoduje, że Polacy oszczędzają na potęgę i wstrzymują się od konsumpcji – uważa przedsiębiorca.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej