Franczyza na wieszaku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Butik to sieć sklepów z odzieżą dla nastolatek i młodych kobiet. Obecnie pod różowym logo sieci działa 151 salonów, z których przytłaczającą większość, bo aż 140, prowadzą franczyzobiorcy. To właśnie w tym kierunku firma zamierza iść również w tym roku.

- Od początku 2013 roku nasza sieć sprzedaży powiększyła się o cztery nowe sklepy. W planach mamy otwarcie kolejnych 20, które powstaną w największych polskich miastach, takich jak Poznań, Wrocław, Kraków i Szczecin. Interesują nas  lokalizacje w najlepszych centrach  handlowych, cieszących się dużym zainteresowaniem klientów – wymienia Agnieszka Falińska, kierownik ds. rozwoju sieci Butik.- Nasza dynamika  otwarć opiera się na zachowaniu ostrożności, dlatego zanim zdecydujemy się na uruchomienie sklepu odbywa się wiele badań potencjału danego miejsca.

- Zdarza się, że franczyzobiorca posiada własny lokal, wówczas sprawdzamy jego potencjał, jednak najczęściej to my proponujemy lokalizację, która według nas zapewni franczyzobiorcy sukces – tłumaczy Falińska.

Jednym z głównych zadań franczyzobiorcy jest nadzór oraz motywowanie personelu. Kwestie zatowarowania, marketingu, szkoleń, czy imprez promocyjnych są przygotowywane na szczeblu centralnym.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €