Koncept na odżywkach
O nowych otwarciach i własnej produkcji suplementów opowiada Michał Wasilewski, franczyzodawca sieci sklepów Triceps.pl.
Ubiegły rok obfitował w ważne wydarzenia dla spółki. Udało się m.in wejść na giełdę New Connect. Czy to posunięcie przełożyło się na popularność marki i zdolność do pozyskiwania franczyzobiorców?
Status spółki giełdowej pozytywnie wpłynął na kontakty z innymi firmami. Umocniliśmy naszą wiarygodność i rozpoznawalność. Wyszliśmy z niszy jaką jest branża suplementów dla sportowców i staliśmy się firmą, która łączy możliwość prowadzenia biznesu w oparciu o dynamicznie rozwijający się rynek.
Jak przebiega obecnie rozwój sieci?
Rozwijamy się otwierając punkty w największych miastach. Ostatnio otworzyliśmy lokale franczyzowe w Poznaniu oraz Warszawie. Rynek rozwija się bardzo dobrze również w mniejszych miejscowościach, ponieważ dostęp do profesjonalnych klubów sportowych jest praktycznie wszędzie. Dzięki temu coraz więcej osób za priorytet uważa zdrowe odżywianie i dbanie o sylwetkę. Niedawno uruchomiliśmy sklepy w takich miastach jak Kielce, Wałbrzych, Zielona Góra oraz Lubin. Obecnie prowadzimy rozmowy z kilkoma potencjalnymi partnerami franczyzowymi.
Na stronach informacyjnych Triceps.pl można przeczytać, że spółka rozpoczyna własną produkcję suplementów diety. Jak wygląda perspektywa rozwoju w tym obszarze?
W połowie stycznia tego roku powołaliśmy do życia nową markę – 7Nutrition. Wspólnie z kilkoma firmami farmaceutycznymi pracujemy nad nową, kompleksową linią suplementów i odżywek dla sportowców. Jest to nasz najważniejszy i największy projekt od powstania Triceps.pl. Jestem przekonany, że daje to nieograniczone pole do rozwoju spółki. Mamy już wstępne umowy na dostawy suplementów do największych odbiorców tego typu produktów w kraju, a ogólne zainteresowanie marką wśród ćwiczących jest bardzo duże jak na projekt na tym etapie rozwoju. Pierwsze produkty powinny trafić do sklepów już w kwietniu, a do końca 2013 będzie tych produktów co najmniej 15. Własna sieć sklepów i rozwinięty kanał sprzedaży internetowej zdecydowanie przyczynią się do powodzenia nowego projektu.
A co z innym projektem zapowiadanym przez Triceps.pl – siecią siłowni Burneika Sports Gym, której patronować miał popularny kulturysta, Robert Burneika - „Hardkorowy Koksu”? Tymczasowo wyszliśmy z tego projektu, nie mamy na razie odpowiedniego inwestora.
(gum)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


