Galeria wygrywa z ulicą

W tym roku skupimy się na otwarciach wyłącznie sklepów partnerskich, głównie w centrach handlowych - zapewnia Grzegorz Lipnicki, wiceprezes Top Secret.
Branża odzieżowa w Polsce przez kilka ostatnich lat nie radziła sobie najlepiej. Jak sytuacja będzie wyglądała w tym roku?
Handel odzieżą w dużym stopniu zależy od koniunktury i nastrojów konsumenckich oraz od warunków pogodowych, szczególnie w okresie wprowadzania do sklepów nowych kolekcji. W obu przypadkach sytuacja w ostatnim czasie nie była sprzyjająca. Handel odzieżą wymaga także stałego dopasowywania oferty do oczekiwań klientów i coraz szybciej zmieniających się trendów w modzie. Ponadto cena produktów staje się coraz ważniejszym kryterium wyboru. To jednocześnie stanowi silną presję na osiągany przez firmy z tego sektora poziom marży na sprzedaży. Podsumowując, rynek należy ocenić jako trudny i wymagający. Perspektywy rozwoju oceniamy jednak z umiarkowanym optymizmem. Istotnymi czynnikami konkurencyjnymi będzie posiadanie silnej i rozpoznawalnej marki oraz rosnąca skala działania. Dzięki rozwojowi krajowej i zagranicznej sieci sklepów oraz serwisu internetowego nasze marki, czyli Top Secret, Troll i Drywash systematycznie zyskują na popularności.
Jakie są w tym kontekście plany rozwojowe sieci Top Secret? Czy widać negatywne nastroje u franczyzobiorców?
W 2013 roku Grupa Redan w segmencie modowym będzie się koncentrować wyłącznie na rozwoju sklepów franczyzowych – zarówno w kraju, jak i za granicą: w Rosji i na Ukrainie. W związku z tym trudno jest określić docelową liczbę placówek jaka zostanie w tym roku uruchomiona, gdyż to jest zależne od zainteresowania potencjalnych franczyzobiorców oraz zaawansowania rozmów. Lokalizacje poszczególnych sklepów wybieramy w zależności od warunków lokalnych, w których działać będzie franczyzobiorca. Jeśli w danej miejscowości mieszczą się lub rozwijają centra handlowe, to skupiamy się raczej na lokalizacjach w galeriach handlowych. Jeśli w danej miejscowości nie ma centrum handlowego i nie jest ono planowane, a rynek jest atrakcyjny, to sklepy marek Redanu otwierane są przy głównych ulicach handlowych. Nie ukrywam, że zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców jest duże i systematycznie rośnie.
Rozmawiała (mak)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...