Klient na skrzyżowaniu

Eurocafe pozyskuje w galeriach handlowych lokalizacje w centralnych punktach, gdzie krzyżują się główne alejki.
Na początku marca w centrum Poznania zostanie otwarta nowa Galeria MM o powierzchni 35 tys. m2, w której nie zabraknie kolejnego lokalu Eurocafe. Centrum handlowe znajduje się w miejscu, w którym przecinają się ważne szlaki komunikacyjne Poznania – ulica Św. Marcina oraz aleja Marcinkowskiego. Kawiarnia Eurocafe należy do sieci i znajdzie się na poziomie -1 nowego obiektu.
- Przy wyborze lokalizacji w galeriach handlowych należy kierować się wygodą gości i atrakcyjnością położenia. Najodpowiedniejsze będą więc centralne punkty, w których krzyżuje się ruch odwiedzających. Umiejscowienie kawiarni na piętrze może oznaczać utrudnienia i mniejszą liczbę klientów. Gdy istnieje jednak możliwość zaoferowania odwiedzającym dobrego miejsca do odpoczynku z widokiem na atrakcyjną galerię handlową, to należy rozważyć taką lokalizację - wyjaśnia Agnieszka Bayda, manager Eurocafe.
Docelowe lokalizacje Eurocafe to jednak nie tylko galerie handlowe, ale przede wszystkim wolnostojące lokalizacje, w których franczyzobiorcy będą ustalać godziny otwarcia. Warto nadmienić, że w przypadku centrum handlowego, to zarządca nakłada na najemców obowiązek dostosowania godzin otwarcia lokalu do godzin funkcjonowania obiektu.
Osoby przystępujące do systemu franczyzowego Eurocafe dysponują już własnym lokalem z wynegocjowanymi warunkami najmu. Otrzymują one od franczyzodawcy wytyczne w zakresie zakupu wyposażenia, pomoc w rekrutacji i szkoleniu personelu, asystę w dniu otwarcia, pakiet startowy materiałów reklamowych. Ważnym elementem wsparcia franczyzobiorców są kontakty do dostawców strategicznych towarów (m.in. kawa, zimne napoje, lody, terminal GSM).
Eurocafe przygotowało programy lojalnościowe dla swoich klientów polegające na kolekcjonowaniu kuponów rabatowych na zakup kawy oraz dodatkowe promocje dla studentów, na przykład lunch w atrakcyjnej cenie. Planowana jest również organizacja koncertów, wystaw fotografii, spotkań z osobistościami ze świata kultury i sportu. Takie rozwiązanie sprawdziło się w przypadku innych lokali firmy – w Otwocku oraz Pasażu Rondo w Poznaniu.
W programie lojalnościowym bierze udział niemal każdy gość kawiarni Eurocafe. Franczyzobiorcy mogą wprowadzać własne promocje lub przystępować do programów lojalnościowych, które oferuje im franczyzodawca. Koszty takich akcji ponosi franczyzobiorca, jednak w drugiej sytuacji otrzymuje on niezbędne materiały do ich prowadzenia - ulotki i plakaty.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej