Wiosna należy do pośredników

Nadejście ciepłych miesięcy oznacza więcej pracy dla biur Północ Nieruchomości.
Gdy topnieją śniegi, na place budowy powracają maszyny, a w biurach nieruchomości pojawia się coraz więcej klientów.
- Sezonowość jest jedną z cech, które charakteryzują rynek nieruchomości, zwłaszcza w niektórych jego segmentach. Z pewnością od aktualnej pory roku zależy, przynajmniej w pewnym stopniu, popyt na działki pod budownictwo jednorodzinne. Zima z mrozem i zalegającym śniegiem nie sprzyja oględzinom nieruchomości gruntowych, z kolei ciepłe miesiące pozwalają w lepszy sposób poznać wszystkie walory nieruchomości – mówi Wojciech Porębski, analityk z sieci Północ Nieruchomości.
Licząca 40 placówek sieć biur nieruchomości Północ liczy na kontynuację dobrych wyników. W styczniu jej punkty obsłużyły transakcję o łącznej wartości bliskiej 16 mln zł, notując jednocześnie rekordową wartość przychodów tytułem prowizji za pośrednictwo.
– Styczeń był rzeczywiście bardzo udanym miesiącem zarówno dla naszej placówki własnej zlokalizowanej w Krakowie, jak i wszystkich franczyzobiorców sieci, prowadzących swoje biura pod nasza marką – mówi Krzysztof Pelowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Północ Nieruchomości. – Wyniki sieci nie są dziełem przypadku, zwłaszcza w okresie spowolnienia gospodarczego. Są one efektem coraz lepszego postrzegania marki przez naszych klientów, co z kolei jest pochodną pracy, którą wkładamy w utrzymanie jakości świadczonych przez nas usług. Dla naszych klientów liczy się przede wszystkim profesjonalizm obsługującego ich specjalisty i skuteczność biura.
Sieć przygotowuje się do otwarcia kilku kolejnych placówek. W lutym została podpisana umowa franczyzowa, na mocy której zostanie uruchomione biuro w Katowicach. Ponadto prowadzone są zaawansowane rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami z województw: pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego i dolnośląskiego.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej