Do Paryża po znaną markę
Już w marcu prawie pół tysiąca wystawców zaprezentuje swój biznes na licencji na Franchise Expo Paris.
Franchise Expo Paris to największa tego typu impreza w Europie. Wystarczy powiedzieć, że w jednym miejscu w Paryżu w dniach 24–27 marca 2013 pojawi się prawie pół tysiąca wystawców, wobec działających w Polsce ok. 750 konceptów franczyzowych. Dla przedsiębiorców z naszego kraju to szansa na zakup licencji na biznes, który jeszcze nie dotarł do Polski. Francuskie targi mają charakter międzynarodowy, co oznacza, że obok rodzimych marek, obecne są także w firmy z zagranicy. Wśród wystawców dominują firmy z branży gastronomicznej i odzieżowej, co nie dziwi biorąc pod uwagę fakt, że Paryż uchodzi za światową stolicę mody.
32. edycja paryskich targów odbędzie się na powierzchni 23 tys. m2 w Centrum Wystawowym w Porte de Versailles. Impreza przyciągnie w tym roku 460 franczyzodawców z całego świata oraz ponad 30 tys. zwiedzających. Organizator imprezy, którym jest Francuska Federacja Franchisingu przygotował dla przedsiębiorców także serię wykładów i bezpłatnych warsztatów na temat franczyzy oraz zakładania firmy. Od dziesięciu lat na targach jest obecna firma konsultingowa PROFIT system, która zachęca międzynarodowe marki do inwestycji w Polsce. Partnerem Franchise Expo Paris jest portal Franchising.pl.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

