Opłata na metry

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Partnerzy firmy zajmują się skupem, sprzedażą i serwisem telefonów oraz akcesoriów. Klienci mogą również kupić na firmowych stoiskach drobny sprzęt elektroniczny oraz doładowania telefonów wszystkich operatorów.
- Otwieramy stoiska-wyspy w centrach handlowych. To pozwala na elastyczne formy wejścia, małe koszty startu i w razie problemów w danej lokalizacji stosunkowo niskie koszty wyjścia – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający Teletorium.

W pierwszym kwartale 2013 roku powstaną dwa nowe stoiska franczyzowe: w Poznaniu i na Górnym Śląsku. Liczba nowych otwarć zależy od dostępności powierzchni w centrach handlowych i zainteresowania franczyzobiorców.
– Franczyzobiorca prowadzi własną działalność gospodarczą. Sprzedaje akcesoria GSM, czyli produkty wysokomarżowe, w większości naszych marek należących do grupy kapitałowej TelForceOne, czyli spółki-matki Teletorium. Licencjobiorca zarabia również na sprzedaży i skupie telefonów komórkowych oraz na serwisie aparatów telefonicznych – mówi Piotr Andrzejewski.

Firma nie pobiera opłaty wstępnej. Bieżące opłaty franczyzowe (w tym opłaty na fundusz marketingowy) są negocjowane indywidualnie. Ich wysokość zależy od lokalizacji, a nie od obrotu. – Nie chcemy „karać” za dobre wyniki – mówi dyrektor zarządzający Teletorium.

W ramach opłaty franczyzowej Teletorium oferuje m.in. gotowe stoisko na zasadzie dzierżawy, pomoc opiekuna we właściwym doborze wysokomarżowego towaru (akcesoria GSM) oraz wsparcie marketingowe.

(awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €