Z kiosku na salony

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Eurokiosk, Euro-Salon Prasowy, Euro Cafe i Euro Snack, to cztery koncepty, które rozwijane są przez spółkę Eurokiosk. Dwie pierwsze marki specjalizują się w dystrybucji prasy i różnią się wielkością placówek. Eurokiosk, to niewielkie kioski zlokalizowane przy głównych ciągach komunikacyjnych Poznania. Większą powierzchnię mają Euro-Salony Prasowe, gdzie można wejść do środka i dokonać zakupów w komfortowych warunkach. To obecnie wiodąca marka sieci. Oprócz dwóch wcześniejszych marek działają jeszcze koncepty gastronomiczne – Eurocafe i Euro-Snack. Oba koncepty mieszczą się w sąsiedztwie salonów prasowych. Łącznie firma Eurokiosk zarządza blisko 150 punktami sprzedaży detalicznej mieszczącymi się głównie na terenie zachodniej Polski. W ubiegłym roku sieć Eurokiosk powiększyła się o 20 nowych punktów sprzedaży.

Każdego roku firma Eurokiosk wybiera franczyzobiorcę, który osiągnął najlepsze wyniki. Tytuł Franczyzobiorcy Roku 2012 otrzymała Wioletta Pasturczak, która od 3 lat prowadzi Euro-salon Prasowy w Murowanej Goślinie w Wielkopolsce. Jak sama przyznaje, we franczyzie ważne jest nie tylko znalezienie sposobu na dotarcie do potencjalnych klientów punktu sprzedaży i ale przede wszystkim utrzymywanie z nimi dobrych relacji. Ze względu na specyfikę działalności istotna staje się w niej także umiejętność połączenia dwóch różnych funkcji – właściciela firmy oraz jej pracownika. Przydatne w tym wypadku mogą okazać się dotychczasowe umiejętności zawodowe.

- Z franczyzą miałam kontakt już wcześniej jako pracownik salonu prasowego. Pomysł na biznes wydawał mi się ciekawy, dlatego też zdecydowałam się wykorzystać zdobyte doświadczenie i otworzyć własny punkt sprzedaży – dodaje Wioletta Pasturczak. - Potrzebowałam czasu, aby wdrożyć się we wszystkie kwestie związane z prowadzeniem własnej działalności. Z perspektywy czasu oceniam pozytywnie ten wybór.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €