McDonald’s zakodowany

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Już wkrótce we wszystkich restauracjach McDonald's pojawią się opakowania z kodami QR (ang. quick response). Klient po zeskanowaniu kodu przy pomocy urządzeń mobilnych, np. telefonu komórkowego, otrzyma informacje na temat wartości odżywczych posiłków.

– Klienci chcą wiedzieć więcej na temat żywności, którą spożywają. Robimy wszystko, żeby im to ułatwić. Dzięki nowym opakowaniom mają informacje w zasięgu ręki – mówi Kevin Newell, dyrektor ds. marki McDonald's.

W projektach nowych opakowań koncern uwzględnił sugestie klientów i konsultował rozwiązania z grupą niezależnych ekspertów ds. zdrowego żywienia, zdrowia publicznego i fitness. Na razie nowe opakowania pojawiły się w amerykańskich restauracjach McDonald's, do końca 2013 roku będą sukcesywnie wprowadzane w lokalach „Złotych Łuków” na całym świecie.

(awh)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €