Biznes w galerii
Rozbudowane Centrum Handlowe Wzgórze zostało oddane w stanie surowym. Obiekt w Gdyni poszukuje najemców.
Po rozbudowie CH Wzgórze stanie się nie tylko największym centrum handlowym na Pomorzu, ale też jednym z największych w Polsce. Fasada budowli, w przyszłości pokryta roślinnością, ma prawie 600 m długości, ale żeby obejść cały budynek pokonać będzie trzeba dystans 1300 metrów. Wewnątrz budynku liczącego 70 tys. m2 rozlokuje się 270 sklepów światowych oraz polskich marek z ofertą restauracyjną i rozrywkową. Otwarcie galerii handlowej planowane jest na przełomie września i października tego roku.
W CH Wzgórze powstanie największe w regionie kino o powierzchni 2,8 tys m2. Sześć sal pomieści 1300 widzów. Będzie to najnowocześniejszy obiekt kinowy w Gdyni obsługiwany projektorami 3D.
Obecnie stopień komercjalizacji wynosi 85 proc. powierzchni centrum. Wśród głównych najemców Wzgórza znajdą się m.in. Zara H&M, C&A, New Yorker, Solar, Kino Helios, Smyk, Empik, Superpharm, Sephora, Douglas, Rossman, City Sport, Kruk, Apart, Villeroy&Boch i CCC. W strefie restauracyjnej i gastronomicznej CH Wzgórze znajdą się: KFC, Burger King, Pizza Hut, Grand Kebab, Mount Blanc, Tai Wok, Sushi Matsu, Coffee Heaven, Gelatomagia, Grycan, Subway i Salad Story.
– Przedsiębiorcy z Pomorza mogą zostać najemcami lokali w centrum handlowym, jednak dobrze by było, żeby robili to we współpracy z franczyzodawcą. W tym celu organizujemy spotkania, na których lokalni biznesmeni mogą spotkać się z przedstawicielami sieci franczyzowych i poznać warunki działania pod logo znanej marki. Po wybraniu franczyzodawcy możemy przystąpić do negocjowania warunków najmu – mówi Maciej Kiełbicki, członek zarządu Mayland Real Estate, zajmującej się komercjalizacją CH Wzgórze w Gdyni.
Spotkanie z potencjalnymi najemcami odbędzie się 8 marca (piątek) o godzinie 11 w Hotelu Nadmorskim w Gdyni. Zgłoszenia na spotkanie informacyjne przyjmuje Daniel Wilk: dwilk@profitsystem.pl, tel. (22) 560 80 36. W trakcie prezentacji uczestnicy dowiedzą się na jakich warunkach można prowadzić biznes w galerii handlowej.
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Jak powstają bombki w polskiej fabryce
Ręczna praca, lata doświadczenia i setki detali składają się na jedną szklaną bombkę. W wywiadzie wideo zaglądamy do fabryki Szkło-Dekor i sprawdza...
Nowe zasady gry w nieruchomościach
Rynek nieruchomości nie wrócił do starych reguł – klienci oczekują dziś nie tylko pośrednika, ale przewodnika przez cały proces zakupu. Rośnie rola...
Berlin Döner Kebap kończy rok z przytupem
Tylko w grudniu Berlin Döner Kebap otworzył trzy lokale, w trzech nowych miastach i w trzech odmiennych formatach franczyzowych.
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje się coraz...


