Wirtualna franczyza, realne zyski
W internecie łatwo znaleźć oferty franczyzodawców. Podpowiadamy jak niektóre sieci próbują wyróżnić się na tle innych.
Franczyzodawcy szukają sposobów na interesujące przedstawienie swojej oferty biznesowej. W dobie internetu każda firma powinna mieć swoją stronę internetową, więc kwestą nie jest jej posiadanie, lecz zwartość. Im atrakcyjniejsza forma przedstawienia oferty na prowadzenie biznesu, tym większy odzew ze strony przedsiębiorców.
Wirtualny spacer po sklepie
Wirtualny spacer po sklepie to jedna z nowocześniejszych form promocji. Na tego typu reklamę zdecydowała się Grupa Muszkieterów prowadząca sieci supermarketów spożywczo-przemysłowych Intermarché oraz Bricomarché, marketów typu „dom i ogród”. Sklepy obu konceptów doczekały się swojej wizualizacji. Franczyzowy sklep Intermarché w Lesznie może teraz odwiedzić każdy, nie ruszając się sprzed komputera.
Kliknij w zdjęcie, by wejść do supermarketu spożywczego Intermarché

Grupa Muszkieterów nie jest pierwszą franczyzową firmą w Polsce, która zaprasza na wirtualny spacer po swojej placówce. Internetowe wojaże można odbyć także po Starej Mydlarni oraz Kefirku. Koszt przygotowania takiej aplikacji zależy od liczby wykorzystanych panoram sferycznych, czyli zdjęć, których przełączanie tworzy efekt spaceru. Na rynku dostępne są oferty kilku firm przygotowujących wirtualne przechadzki. Taka forma promocji może przekonać do inwestycji wahającego się przedsiębiorcę. Kiedy w mijającym roku Grupa Muszkieterów zdecydowała się na rozwój sieci we wschodniej Polsce, gdzie marka nie była jeszcze tak dobrze znana, dzięki wirtualnemu spacerowi potencjalni franczyzobiorcy mogli przekonać się na czym dokładnie biznes polega.
Nagrana oferta
Prowadzenie kanału firmowego na YouTube nie jest ani drogie, ani zbyt skomplikowane. Zrzeszający ogromną liczbę użytkowników serwis umożliwia zamieszczanie i oglądanie materiałów wideo. Na serwisie tym można promować zarówno konkretną markę, określone produkty, bądź po prostu kształtować wizerunek własnej firmy. Na YouTube znajdziemy oferty kilku franczyzodawców. W filmikach swoje koncepty prezentuje m.in. Grupa Muszkieterów, Yasumi epil oraz CUK Ubezpieczenia. Dzięki zamieszczonym materiałom wideo ich oferta staje się bardziej transparentna w wirtualnym świecie.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Jak powstają bombki w polskiej fabryce
Ręczna praca, lata doświadczenia i setki detali składają się na jedną szklaną bombkę. W wywiadzie wideo zaglądamy do fabryki Szkło-Dekor i sprawdza...
Nowe zasady gry w nieruchomościach
Rynek nieruchomości nie wrócił do starych reguł – klienci oczekują dziś nie tylko pośrednika, ale przewodnika przez cały proces zakupu. Rośnie rola...
Berlin Döner Kebap kończy rok z przytupem
Tylko w grudniu Berlin Döner Kebap otworzył trzy lokale, w trzech nowych miastach i w trzech odmiennych formatach franczyzowych.
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje się coraz...


