Wirtualna franczyza, realne zyski
W internecie łatwo znaleźć oferty franczyzodawców. Podpowiadamy jak niektóre sieci próbują wyróżnić się na tle innych.
Franczyzodawcy szukają sposobów na interesujące przedstawienie swojej oferty biznesowej. W dobie internetu każda firma powinna mieć swoją stronę internetową, więc kwestą nie jest jej posiadanie, lecz zwartość. Im atrakcyjniejsza forma przedstawienia oferty na prowadzenie biznesu, tym większy odzew ze strony przedsiębiorców.
Wirtualny spacer po sklepie
Wirtualny spacer po sklepie to jedna z nowocześniejszych form promocji. Na tego typu reklamę zdecydowała się Grupa Muszkieterów prowadząca sieci supermarketów spożywczo-przemysłowych Intermarché oraz Bricomarché, marketów typu „dom i ogród”. Sklepy obu konceptów doczekały się swojej wizualizacji. Franczyzowy sklep Intermarché w Lesznie może teraz odwiedzić każdy, nie ruszając się sprzed komputera.
Kliknij w zdjęcie, by wejść do supermarketu spożywczego Intermarché

Grupa Muszkieterów nie jest pierwszą franczyzową firmą w Polsce, która zaprasza na wirtualny spacer po swojej placówce. Internetowe wojaże można odbyć także po Starej Mydlarni oraz Kefirku. Koszt przygotowania takiej aplikacji zależy od liczby wykorzystanych panoram sferycznych, czyli zdjęć, których przełączanie tworzy efekt spaceru. Na rynku dostępne są oferty kilku firm przygotowujących wirtualne przechadzki. Taka forma promocji może przekonać do inwestycji wahającego się przedsiębiorcę. Kiedy w mijającym roku Grupa Muszkieterów zdecydowała się na rozwój sieci we wschodniej Polsce, gdzie marka nie była jeszcze tak dobrze znana, dzięki wirtualnemu spacerowi potencjalni franczyzobiorcy mogli przekonać się na czym dokładnie biznes polega.
Nagrana oferta
Prowadzenie kanału firmowego na YouTube nie jest ani drogie, ani zbyt skomplikowane. Zrzeszający ogromną liczbę użytkowników serwis umożliwia zamieszczanie i oglądanie materiałów wideo. Na serwisie tym można promować zarówno konkretną markę, określone produkty, bądź po prostu kształtować wizerunek własnej firmy. Na YouTube znajdziemy oferty kilku franczyzodawców. W filmikach swoje koncepty prezentuje m.in. Grupa Muszkieterów, Yasumi epil oraz CUK Ubezpieczenia. Dzięki zamieszczonym materiałom wideo ich oferta staje się bardziej transparentna w wirtualnym świecie.
(boa)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

New York Pizza Department
Pizzerie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...