Nieśmiały doradca finansowy

Brak wiary w siebie partnerów DG-Inwest ma im zrekompensować cykl szkoleń. Czy to wystarczy?
Doradcy DG-Inwest podpowiadają klientom jak na korzystnych warunkach zawrzeć umowę leasingu, kredytu, factoringu, czy umowę z biurem rachunkowym. Kadra wykwalifikowanych doradców finansowych i podatkowych funkcjonuje już w ponad stu lokalizacjach w Polsce, zdecydowana większość z nich działa na licencji. Docelowo liczba partnerów ma się jeszcze potroić. Aby zostać partnerem DG-Inwest trzeba przygotować się na wydatek rzędu 8 tys. zł, z czego 5 tys. zł to opłata franczyzowa, zaś 3 tys. zł wystarczy na wyposażenie jednego stanowiska pracy.
- Największym problemem partnerów jest po prostu brak wiary w siebie – twierdzi Leszek Gawryczuk, dyrektor finansowy DG-Inwest. - Dlatego przygotowaliśmy dla nich wsparcie w postaci stałej opieki pracowników centrali oraz oddziałów terenowych. Pomagają oni w pozyskaniu klientów oraz pokierują każdą transakcją realizowaną przez partnera. Jednocześnie zapewniamy serię szkoleń, które w ciągle zmieniającej się branży finansowej są niezbędne. Inną formą wsparcia jest udostępnienie programu DG CRM, umożliwiającego korzystanie on-line z pełnego vademecum wiedzy potrzebnej partnerowi.
Aby wykluczyć konieczność przyuczania partnera do nowej roli przedsiębiorca powinien pochwalić się zdobytym wcześniej doświadczeniem sprzedażowym lub doświadczeniem pracy w branży finansowej. Placówki DG-Inwest powstają w miastach liczących kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców. W grę wchodzą strefy miasta położone poza centrum, aczkolwiek z dostępem do parkingu. Lokale o powierzchni 20-40 m2 powinny być położone na parterze.
- Powoli wychodzimy z kryzysu. Kursy walut stopniowo się obniżają, a złotówka umacnia się. Niestety czasami pojawiają się problemy w niektórych krajach, czego negatywne konsekwencje też odczuwamy na własnej skórze. Aczkolwiek firmy coraz chętniej inwestują i, co za tym idzie, potrzebują finansowania. Nasi doradcy podpowiedzą optymalne rozwiązania dostosowane do ich modelu biznesowego. Banki otwierają się na klientów, jednak większość z nich jest wyspecjalizowana w określonych branżach. Klienci już coraz częściej korzystają z wyspecjalizowanych i renomowanych doradców finansowych, aby wybrać i dopasować właściwy produkt finansowy - podsumowuje Leszek Gawryczuk.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

New York Pizza Department
Pizzerie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...