Plany sieci Makro

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje „Rzeczpospolita”, na jesieni tego roku zostanie otwarta 20 placówka największej w Polsce sieci hurtowej sprzedaży cash & carry, Makro. Zdaniem Henry Winiarza, prezesa Makro Cash & Carry Polska, w naszym kraju jest jeszcze miejsce na 4-5 takich hal.

Firma pracuje teraz nad nową koncepcją swych placówek, aby wejść do mniejszych miast. Mimo dużej konkurencji ze strony zagranicznych i polskich sieci należąca do niemieckiego koncernu Metro sieć hal Makro wciąż jest liderem hurtowej sprzedaży dóbr codziennego użytku. Jak ocenia prezes Winiarz, Makro ma obecnie 40-50 proc. udział w tym rynku.

- W Polsce jest miejsce na 24-25 dużych hal Makro – ocenia prezes Winiarz podkreślając, że zagraniczni specjaliści Makro pracują teraz nad przygotowaniem nowej koncepcji mniejszych placówek (specjalnie dla krajów Europy Środkowej). Ma to umożliwić sieci ekspansję w miastach średniej wielkości.

Więcej: Rzeczpospolita, 20 marca 2002, „Ekonomia i Rynek”

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €