Plany sieci Makro
Sieć Makro pracuje nad nową koncepcją swych placówek, aby wejść do mniejszych miast
Firma pracuje teraz nad nową koncepcją swych placówek, aby wejść do mniejszych miast. Mimo dużej konkurencji ze strony zagranicznych i polskich sieci należąca do niemieckiego koncernu Metro sieć hal Makro wciąż jest liderem hurtowej sprzedaży dóbr codziennego użytku. Jak ocenia prezes Winiarz, Makro ma obecnie 40-50 proc. udział w tym rynku.
- W Polsce jest miejsce na 24-25 dużych hal Makro – ocenia prezes Winiarz podkreślając, że zagraniczni specjaliści Makro pracują teraz nad przygotowaniem nowej koncepcji mniejszych placówek (specjalnie dla krajów Europy Środkowej). Ma to umożliwić sieci ekspansję w miastach średniej wielkości.
Więcej: Rzeczpospolita, 20 marca 2002, „Ekonomia i Rynek”See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...