Fast food w odwrocie

Nawet globalne sieci fast food wprowadzają do oferty zdrowe produkty, które Polacy kupują coraz chętniej - mówi Aleksandra Urbańska, Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar.
Styczeń to czas noworocznych postanowień – często również tych dotyczących zrzucenia zbędnych kilogramów i zmiany trybu życia na zdrowszy. Czy odbija się to na sprzedaży w punktach Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar?
Ruch w naszych barach zwiększa się już w okresie przedświątecznym, ponieważ wśród klientów odwiedzających wówczas centra handlowe jest coraz więcej osób, które nawet w tym gorączkowym okresie nie zapominają o zdrowym odżywianiu. Poza tym nasze produkty - sałatki, panini, tortille i cenione od lat naturalne koktajle nie tylko doskonale wpływają na stan zdrowia, ale są przede wszystkim smaczne. Faktem jest jednak, że noworoczne postanowienia wyraźnie wpływają na wzrost sprzedaży w naszych barach. Jest to moment, w którym staramy się zmienić styl życia na lepszy, bardziej świadomy i zdrowszy, lub po prostu pragniemy schudnąć po świątecznym obżarstwie.
Czy Polacy wykazują rosnącą świadomość w zakresie zdrowego żywienia? W foodcourtach często obserwuje się sytuację, w której do fast-foodowych marek ustawiają się kolejki, a w pozostałe punkty raczej nie narzekają na nadmiar klientów. Czy to się z czasem zmieni?
Tendencja jest bardzo wyraźna, co dostrzegają także fast-foodowi potentaci wprowadzając do swojego menu coraz więcej zdrowych produktów i starając się zmieniać swój wizerunek na bardziej prozdrowotny. Rzeczywiście największe kolejki są przed punktami wielkich międzynarodowych firm, ale jako nowa marka w tym towarzystwie absolutnie nie mamy powodów do narzekań. Podstawą naszego sukcesu jest lojalność klientów, którzy już po pierwszej wizycie w naszym barze przekonują się do walorów smakowych i efektów zdrowotnych produktów Dr Bardadyn i wracają, a także propagują naszą propozycję zdrowego stylu życia w swoim otoczeniu. Sprzyja temu jej kompleksowość. Poza dostępnymi na miejscu świeżymi sałatkami, kanapkami i koktajlami w naszych barach można zamawiać dostawy gotowych diet do domu lub biura, które od kilku lat są przez nas realizowane w usłudze cateringu dietetycznego w największych miastach kraju. W barach można uzyskać informacje o organizowanych przez nas wczasach odchudzających i profesjonalnych jadłospisach, które umożliwiają kontynuację wybranej diety, na przykład odchudzającej, w domu. Oferujemy materiały edukacyjne na temat zdrowego odżywiania w postaci ulotek i interesujących prezentacji na zainstalowanych w naszych barach ekranach. Dostępne są także w sprzedaży bestsellerowe książki Dr Marka Bardadyna, na których opiera się cała nasza oferta.
Marka Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar to nie tylko biznes, ale i określony styl życia. Czy w związku z tym zwracacie uwagę, czy franczyzobiorcy mają podobne poglądy na kwestie związane ze sposobem odżywiania? Czym charakteryzuje się wymarzony franczyzobiorca marki?
Formalnie nie stawiamy takiego wymogu, ale dotychczas tak się składa, że wszyscy nasi franczyzobiorcy mogą być reklamą swoich barów. Jedni dzięki temu, że widać iż od dawna dbają o własną sylwetkę i zdrowie, inni bo dzięki spotkaniu z nami postanowili zmienić swój styl życia na zdrowszy i obecnie mogą już pochwalić się przed swoimi klientami efektami stosowania naszej diety i produktów. Nasz wymarzony franczyzobiorca to właśnie osoba, której cele biznesowe łączą się z zainteresowaniami i chęcią propagowania zdrowego stylu życia.
Pod koniec ubiegłego roku Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar powiększył sieć o dwa bary i liczy ich obecnie cztery. Ile otwarć planowanych jest w 2013 roku i gdzie można się ich spodziewać?
Kolejny lokal zostanie wkrótce otwarty w Bytomiu. W przygotowaniu są kolejne: w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie. Bardzo poważnie podchodzimy do każdego kolejnego otwarcia starając się zapewnić najwyższe standardy jakości, dlatego nie spieszymy się zbytnio i jeśli w 2013 roku otworzymy w Polsce pięć lokali, to będziemy zadowoleni. Mamy też konkretne plany rozwoju sieci w innych krajach gdzie metoda Dr Bardadyna jest najbardziej popularna, ale ze szczegółami na ten temat zaczekajmy do czasu uruchomienia pierwszego zagranicznego punktu Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar.
Rozmawiał (gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej