Kolejny multifranczyzobiorca w DDD

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

DDD Dobre Dla Domu jest specjalistyczną siecią oferującą podłogi, panele, drzwi oraz akcesoria do tych artykułów. Obecnie sieć liczy 55 sklepów, z czego 48 to placówki franczyzowe. W sieci funkcjonuje również 10 multifranczyzobiorców – partnerów, którzy prowadzą więcej niż jedną placówkę pod tą marką.

Bydgoski sklep DDD powstał przy jednej z głównych ulic miasta w sąsiedztwie innych sklepów z branży budowlanej i wyposażeniowej. Jego właścicielami są Małgorzata i Tomasz Jaworscy, którzy zaledwie pół roku wcześniej zdecydowali się prowadzić należący do DDD płocki sklep sieci. Małgorzata Jaworska potwierdza, że kwota inwestycji, którą założyła centrala pokryła się z wydatkami, jakie poniosła na uruchomienie i rozruch sklepu.
- Zdecydowaliśmy się na kolejny sklep, bo wiem, że każdy biznes potrzebuje dywersyfikacji, a drugi salon pozwoli nam również zoptymalizować koszty prowadzenia biznesu – mówi Małgorzata Jaworska. – Nie obawialiśmy się kolejnego otwarcia w tak krótkim czasie, bo DDD to bardzo dobrze zorganizowany system.

Swoim franczyzobiorcom DDD Dobre Dla Domu oferuje dwa formaty sklepów - dla dużych miast (200-700 m2) oraz miejscowości poniżej 30 tys. mieszkańców (100-150 m2). Oba koncepty różnią się powierzchnią sklepu, wielkością i sposobem ekspozycji oraz kwotą inwestycji. Oferta obu modeli jest jednak identyczna, bowiem artykuły, których nie ma w ekspozycji sklepu, klienci mogą zamówić korzystając ze wzorników i katalogów.

Obecnie firma zachęca partnerów niższymi kosztami przystąpienia i uruchomienia sklepu. Każdy nowy franczyzobiorca zamiast dotychczasowych 10 tys. zł, zapłaci tylko tysiąc za przystąpienie do sieci (w obu formatach). Dodatkowo nowy partner przez sześć pierwszych miesięcy współpracy będzie zwolniony z opłat franczyzowych (opłaty od obrotu i marketingowej). W jesiennej ofercie DDD pojawia się również informacja o większej elastyczności w polityce ustanawiania zabezpieczeń. Centrala sieci kusi też przyszłych franczyzobiorców możliwością obniżenia inwestycji w zatowarowanie sklepu – przyszli partnerzy DDD będą mogli bardziej rozbudować ekspozycję w sklepie kosztem stanów magazynowych, które generowały znaczne koszty.

(mk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €