BeautifulSkin z ambicjami

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Cztery nowe salony i dwa zamknięcia – to tegoroczny bilans zarządzanej przez Centrum Dystrybucji Image sieci BeautifulSkin.
- Obecnie nasi franczyzobiorcy prowadzą łącznie 12 placówek. W przyszłym roku zamierzamy otworzyć kilkanaście nowych. Prowadzimy rozmowy o współpracy z kilkoma inwestorami. Część z nich spotkaliśmy na październikowych Targach Franczyzy w Warszawie. Planujemy też ekspansję zagraniczną. Chcemy pojawić się na rynku niemieckim, ukraińskim i brytyjskim– zapowiada Arkadiusz Wojtczak, menadżer ds. franczyzy sieci BeautifulSkin.

Właściciele sieci starają się systematycznie poszerzać ofertę usług dostępnych w salonach. Autorskie formuły są opracowywane przez Centrum Dystrybucji Image, właściciela marki Beautifulskin.
- Pakiety usług gabinet dysponował szerokim wachlarzem usług, co jest szczególnie istotne na dzisiejszym rynku kosmetycznym i medycyny estetycznej. Inwestor może poszerzyć swoja ofertę również o inne zabiegi – mówi Wojtczak.

Przystępując do sieci BeautifulSkin można zdecydować się na jeden z trzech podstawowych pakietów, w ramach których inwestycja waha się w granicach od 70 do 90 tys. zł netto. Inwestorzy mają też do wyboru tańszy pakiet „Economy” w kwocie 44 tys. zł netto.
- Obejmuje on pełne wyposażenie w sprzęt kosmetyczny, fotel, kosmetyki oraz inne akcesoria, niezbędne przy pracy w gabinecie - zaznacza Arkadiusz Wojtczak.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €