Organique na święta

Grudzień to czas finansowych żniw. Wykorzystała to firma Organique otwierając w Gorzowie Wlkp. sklep z kosmetykami.
Sieć Oranique liczy 33 sklepy, cztery z nich to jednostki własne. Na początku grudnia dołączył do niej kolejny salon, który został otwarty w centrum handlowym NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim. Organique ma swoje placówki także poza granicami naszego kraju - w Norwegii i Niemczech, a w planach jest otwarcie sklepów w Szwecji i Kaliningradzie. Marka jest obecna również w Grecji, Rumunii, Rosji, Szwecji, na Ukrainie, Białorusi, Węgrzech i we Włoszech.
- Segment kosmetyków naturalnych rośnie z roku na rok. Przyczyniają się do tego coraz bardziej świadomi klienci, którzy rozważnie wybierają kosmetyki do codziennej pielęgnacji i chętniej sięgają po produkty naturalne, takie jak wyroby Organique. Aby wyjść im naprzeciw przygotowujemy kolejne serie kosmetyków kierowane zarówno dla klientów indywidualnych, jak i odbiorców profesjonalnych, którymi są współpracujące z nami salony SPA – mówi Magdalena Wieczorek, menadżer sieci franczyzowej Organique.
Franczyzobiorca może otworzyć wyspę handlową o powierzchni 8-12 m2 lub sklep mający 20-30 m2. Organique pomaga swoim partnerom w znalezieniu odpowiedniego lokalu. Przygotowuje projekt aranżacji sklepu i pomaga w skompletowaniu pierwszego zamówienia. Pracownicy i właściciel przechodzą szkolenie produktowe i sprzedażowe.
Inwestycja we własny sklep z kosmetykami naturalnymi Organique waha się w granicach 80 tys. zł netto, do tego trzeba doliczyć jeszcze koszty przystosowania lokalu, na które trzeba przeznaczyć średnio od 500 zł do 2,5 tys. zł za m2. Opłata wstępna wynosi 5 tys. w przypadku lokalu i 6 tys. w przypadku wyspy. Opłata marketingowa to 2 proc. obrotu netto.
W ofercie firmy znaleźć można kremy, mydła glicerynowe, peelingi, maski, masła, balsamy, żele, galaretki i pianki do mycia, sole, pudry, kule i płyny do kąpieli, akcesoria łazienkowe oraz produkty do aromaterapii. Pachnące mydełka Organique istnieją na rynku od 2000 roku, pięć lat później dołączyły do nich kolejne naturalne kosmetyki do ciała. W 2006 firma stworzyła model franczyzowy i rozpoczęła tworzenie sieci sprzedaży.
(mak)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...