Diva wymaga dobrej obsługi

O zaletach dobrze wyszkolonego personelu w sklepie z biżuterią opowiada Igor Bolshakov, kierownik ds. franczyzy Diva Polska.
Od kilku lat przybywa sklepów z biżuterią modową. Co odróżnia Divę od pozostałych firm działających na tym rynku?
Naszą siłą jest personel. Poświęcamy klientkom czas i pomagamy im dobrać biżuterię do konkretnego ubrania. Ekspedientka w sklepie odzieżowym bardzo często nie jest w stanie dopasować go do zakupionego stroju. Kupujący mają do nas zaufanie, bo wiedzą, że nie nakłaniamy ich do zakupu czegoś, co kompletnie im nie pasuje. Jeśli nadużyjemy ich zaufania, to klientki więcej do nas nie wrócą, bo przecież każda z nich ma w domu lustro i jest w stanie zweryfikować, czy sprzedawcy doradzili trafnie. Lepiej szczerze powiedzieć "w tym nie wygląda pani dobrze, ale mam coś innego, co będzie pasować do tej bluzki". Wtedy klientki wracają.
W jaki sposób dbacie o standardy obsługi klientów?
Pomagamy naszym franczyzobiorcom dobrze przygotować się do prowadzenia biznesu m.in. wspierając ich w procesie rekrutacji personelu. Jak już wcześniej wspominałam, obsługa klienta jest dla nas bardzo istotna, dlatego dużą wagę przykładamy do szkoleń. Na różnego rodzaju kursach ekspedientki zdobywają wiedzę produktową oraz uczą się, jak dobrze obsługiwać klienta.
Diva pojawiła się na polskim rynku pod koniec ubiegłego roku. Jak przebiega rozwój sieci w naszym kraju?
W tej chwili w Polsce mamy 24 sklepy. Cały czas szukamy franczyzobiorców, którzy będą chcieli rozpocząć z nami współpracę. Nasze stoisko na Targach Franczyza 2012 cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem odwiedzających. Pozytywnie zaskoczył mnie fakt, że przychodzili do nas ludzie z konkretnymi pytaniami. Nasi rozmówcy oczekiwali bardzo dokładnych odpowiedzi, a nawet dokładnych danych dotyczących na przykład średniej wartości faktury. Mam nadzieję, że Targi zaowocują przynajmniej kilkoma nowymi salonami.
Rozmawiała (mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej