Albertson’s redukuje sieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje „Prawo Gospodarka”, Albertson’s Inc., jedna z największych sieci sklepów spożywczych poinformowała, że wycofuje się z czterech miast w stanach Tenessee i Teksas, gdzie jego roczna sprzedaż wynosiła około 1,6 mld USD.

W zeszłym roku firma zamknęła 80 sklepów i zwolniła około 1 tys. pracowników w ramach planu restrukturyzacji, która ma zapewnić zmniejszenie kosztów. Dyrektor wykonawczy Larry Johnston ocenia, że zysk netto za 2001 rok wyniesie 2,15 USD na akcję, analitycy spodziewają się tylko 2,12 USD.

Więcej: Prawo i Gospodarka, 14 marzec 2002

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €