Co hamuje sieci handlowe

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje „Puls Biznesu”, jednym z najpoważniejszych problemów, z jakimi borykają się inwestorzy chcący budować hipermarkety w naszym kraju, są obowiązujące od ubiegłego roku nowe uregulowania, dotyczące zagospodarowania przestrzennego.

Lokalizacja obiektów handlowych wymaga m.in. istnienia planu zagospodarowania przestrzennego i musi być z nim zgodna. Ubieganie się o możliwość realizacji takiego obiektu wymaga uchwały rady gminy podejmowanej na podstawie przeprowadzonej przez zarząd gminy analizy.

- Przepisy tej nowelizacji są bardzo jasne, ale zarazem niekorzystne dla inwestora. W tej kwestii nie spodziewam się zmian na lepsze, chciałbym jednak abyśmy nie stali świadkiem zmian na gorsze – mówi Andrzej Chechłowski, radca prawny z firmy Miller, Canfield, Paddocj and Stone.

Wiecej: Dorota Kaczyński, Puls Biznesu, 12 marca 2002

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €