Pierwsze lody przełamane

Sezon na lody dobiegł już końca, ale właściciel Lodów Bonano znalazł sposób na przedłużenie okresu sprzedaży na cały rok.
- W ubiegłym roku rozpoczęliśmy prace nad nowym konceptem Lodowych Wysp, które miały pojawić się w centrach handlowych. Ich efekt możemy oglądać w Galerii Atrium Biała w Białymstoku, gdzie na początku listopada uruchomiliśmy pierwszą lodową wyspę. Taka forma sprzedaży powstała z myślą o wszystkich klientach, którzy nie mogą się doczekać kolejnego sezonu, żeby ponownie skosztować lodowych przysmaków – mówi Anna Kiryluk, manager ds. rozwoju sieci Lody Bonano.
Rozwojem sieci lodziarni zajmuje się firma Multi-Ice. Franczyzobiorca może rozpocząć współpracę z firmą na trzy sposoby: otwierając wyspę w centrum handlowym, uzupełniając lodami Bonano ofertę funkcjonującej już kawiarni, pizzerii, czy restauracji, lub otwierając pełnowymiarową lodziarnię. Firma nie pobiera za przystąpienie do sieci żadnych opłat, ale w miesiącach letnich franczyzobiorcy muszą płacić 600 zł opłaty franczyzowej.
Przyszły franczyzobiorca Bonano musi posiadać lokal o powierzchni 10-25 m2. Osoby zainteresowane uzupełnieniem prowadzonej już działalności gastronomicznej o sprzedaż lodów muszą wygospodarować w swoim lokalu ok. 3m2. Wyspy handlowe mają ok. 5 m2.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej