Dieta dla sportowca i grubasa

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Trudno uwierzyć, że aż co drugi Polak ma problem z utrzymaniem wagi. Jak podaje TNS OBOP połowa z nas cierpi na nadwagę wynikającą z szybkiego trybu życia, nieregularnego spożywania posiłków i braku aktywności fizycznej. Coraz więcej osób korzysta też z fachowej porady dietetyka, w tym także osoby uprawiające sport, które chcą się dowiedzieć, jak poprawnie się odżywiać.

– Nasi dietetycy udzielają specjalistycznych porad dietetycznych w zakresie problematyki otyłości i nadwagi, żywieniowej terapii chorób metabolicznych oraz żywienia sportowców – wylicza dr Dariusz Szukała, założyciel sieci Dobry Dietetyk. – Franczyza Dobry Dietetyk kierowana jest nie tylko do przedsiębiorców zainteresowanych założeniem własnej poradni, ale również do właścicieli klubów fitness, gabinetów odnowy biologicznej i spa. Łączenie wymienionych usług z doradztwem żywieniowym staje się standardem.

Punkty poradni powstają m.in. w okolicy przychodni lekarskich, skąd pacjenci odsyłani są przez lekarzy różnych dziedzin medycyny. Franczyzobiorca firmy powinien dysponować kwotą 5 tys. zł, która pokryje koszty zakupu potrzebnego sprzętu oraz wydrukowania i przygotowania graficznego ulotek. Działania marketingowe Dobrego Dietetyka polegają także na obecności marki w ogólnopolskiej prasie medycznej i sportowej. Dietetycy prowadzą wykłady w szkołach, zakładach pracy oraz różnego rodzaju stowarzyszeniach, czyli wszędzie tam, gdzie można dotrzeć do potencjalnego klienta. Ponadto właściciel firmy dba o jak najwyższe pozycjonowanie strony internetowej sieci.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €