Jakie promocje lubią klienci?
Nie każdą z form działań marketingowych klienci lubią tak samo
Nie każdą z tych form działań marketingowych klienci lubią tak samo. Generalnie nie zbyt pożądane są rozmaite kupony konkursowe czy wycinanie kodów kreskowych, bo jak uważają fachowcy wymaga to za dużo „zachodu” ze strony klienta.
Nie wszystkie rodzaje promocji są tak samo zachęcające – wcale nie te najlepiej widoczne przyciągają rzesze klientów. Respondenci przyznają, że ich ulubioną formą jest sprzedawanie np. trzech rzeczy za cenę dwóch (uważa tak 44 proc. ankietowanych).
Łatwość ulegania promocjom czy też sympatia dla nich zależy w pewnej mierze od sytuacji finansowej. Zasada jest bardzo prosta – im niższe dochody, tym większa otwartość na takie akcje, a im wyższe – tym większy sceptycyzm.
Więcej: Magda Kłodecka, Gazeta Wyborcza, 8 marca 2002, „Supermarket”See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...