Pizzeria w wersji slow lub fast

Franczyzobiorcy 105-Stopiątki mogą otworzyć restaurację w dwóch różnych formatach. Zadecyduje wielkość lokalu.
- Placówki 105-Stopiątka Ekspres realizują wyłącznie zamówienia telefoniczne z dostawą bezpośrednio do klienta. Na powierzchni 50 m2 znajduje się kuchnia, pomieszczenia sanitarne oraz miejsce dla kierowcy. Część lokali działa również w systemie Drive obsługując kierowców przyjeżdżających samochodami – mówi Marcin Ciesielski, właściciel sieci 105-Stopiątka.
Aktualnie placówek 105-Stopiątka ekspres jest 10. Większość zlokalizowana jest w miastach od 30 tys. mieszkańców lub na osiedlach większych aglomeracji, gdzie życie towarzyskie kwitnie głównie w domach. Potrzeby osób, które lubią jadać „na mieście” spełniają restauracje 105-Stopiątka z pełną obsługą klientów. Tego typu placówki sieci można znaleźć przy głównych ulicach, deptakach oraz w centrach handlowych. Powierzchnia lokalu musi spełniać wymagania typowej restauracji z miejscem na kuchnię, część jadalną oraz zaplecze sanitarne.
Inwestycja w restaurację 105-Stopiątka waha się od 80 tys. zł do 140 tys. zł. Wszystko zależy od stanu lokalu oraz powierzchni. Placówki typu ekspres wymagają mniejszych nakładów finansowych. Osoby zainteresowane tym modelem biznesowym muszą dysponować kwotą rzędu ok. 40 tys. zł. Lokal wymaga ok. trzech osób zatrudnionych na stałe. Inaczej jest w przypadku restauracji 105-Stopiątka, gdzie liczba pracowników wynosi w zależności od lokalu od 8-14 osób.
– Jestem dystrybutorem sprzętu kuchennego dlatego udzielam rabatów na wszelkiego rodzaju urządzenia. Marża na sprzęcie jest znikoma z korzyścią dla partnerów. Udzielam również kredytu kupieckiego na produkty spożywcze pochodzące od ogólnopolskich dostawców. Szczególna ofertę mamy dla studentów, którzy zamierzają otworzyć swój pierwszy biznes pod marką 105. Takim osobom sprzęt za kilkadziesiąt tysięcy zł jest dzierżawiony, dzięki czemu nie muszą oni inwestować swoich pieniędzy na początku prowadzenia działalności gospodarczej – mówi Marcin Ciesielski.
Franczyzodawca nie pobiera również opłaty za przystąpienie do sieci oraz opłaty marketingowej. Istnieje jedynie opłata bieżąca za funkcjonowanie w sieci w wysokości 1 tys. zł. Jak zapewnia Marcin Ciesielski oba modele biznesowe stają się rentowne trzy miesiące od rozpoczęcia biznesu, natomiast zwrot inwestycji następuje od 1 do. 1,5 roku działalności.
(mk), (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej