Wystartował serbski portal o franczyzie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W październiku ruszył portal Franchising.rs, który działa na wzór wcześniej uruchomionych portali. Jako pierwszy 11 lat temu powstał Franchising.pl, później pojawił się Franchising.cz i Franchising.ua (oba w 2008 roku). W pierwszej połowie 2012 roku działalność rozpoczęły także portale na Węgrzech i w Rumunii. Serbia liczy 7,5 mln mieszkańców, z czego 1,8 mln mieszka w położonej nad Dunajem stolicy - Belgradzie.

Merytoryczna zawartość wymienionych portali jest identyczna. Oznacza to, że czytelnicy mogą na nich znaleźć aktualności ze świata franczyzy – są to informacje zarówno o rynku wewnętrznym, jak i markach globalnych. W dziale Moja Firma przedsiębiorcy znajdą porady jak skutecznie zarządzać swoim biznesem. Natomiast w zakładce Mój Franchising znajdują się historie franczyzobiorców, które mogą okazać się inspiracją dla tych przedsiębiorczych osób, które dopiero rozważają podjęcie współpracy ze znaną marką. Największym zainteresowaniem czytelników cieszy się jednak Katalog Franczyzy, czyli lista sieci franczyzowych aktywnie pozyskujących partnerów. Brak firmy na tej liście oznacza zwykle zaprzestanie poszukiwania franczyzobiorców w danym kraju – tymczasowe lub całkowite.

W Serbii działają takie międzynarodowe firmy franczyzowe jak światowy potentat barów szybkiej obsługi McDonald’s oraz zajmujący się wynajmem samochodów Hertz. W galeriach handlowych dostępne są takie marki odzieżowe jak Zara, Mango, Springfield. Na rynku działa także coraz więcej rodzimych firm oferujących biznes na licencji, w tym Montenegro Express, Tiger lub Yumco.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €