Kurier w saloniku
Dzięki nowej usłudze przesyłki kurierskiej partnerzy prowadzący saloniki prasowe Kolporter oraz Top-Press zarobią więcej.
Od początku października klienci wybranych saloników Kolportera oraz Top-Press mogą osobiście nadać lub odebrać przesyłkę kurierską. W punktach nadawczych dostępne są blankiety listów przewozowych, po których wypełnieniu i dokonaniu opłaty paczka zostanie dostarczona pod wskazany adres. W salonach prasowych Kolportera można także odebrać przesyłkę po okazaniu kodu, jaki został do odbiorcy wysłany SMS-em. Nowa usługa jest realizowana we współpracy z firmą kurierską K-EX.
- Wszystkie saloniki prasowe Kolportera, jak i salony prasowe Top Press, w których wdrożyliśmy usługę nadawania i odbioru przesyłek kurierskich są prowadzone przez naszych partnerów - mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera, kierujący departamentem sieci własnej spółki. - Na tych samych zasadach działają także sklepy spożywcze sieci Dobry Wybór, w których niebawem również zostanie wdrożona usługa kurierska.
Test pilotażowy nowej usługi przeprowadzony został wcześniej w wybranych punktach. Do pełnego wdrożenia wytypowano 240 placówek, które spełniają określone warunki. Chodzi przede wszystkim o odpowiednią powierzchnię, umożliwiającą realizację nadań i odbiorów paczek, a także lokalizację, zapewniającą klientom swobodę korzystania z nowej usługi.
- Obecnie nasi partnerzy, prowadzący salony prasowe, poza standardową ofertą sprzedażową mogą zaproponować swoim klientom możliwość opłacenia rachunków, skorzystania z zakładów Lotto, czy też, w wybranych punktach, zakupu biletów na imprezy sportowe i masowe. Z racji tego, że nasi partnerzy otrzymują prowizję od obrotów, dzięki nowej usłudze, mogą liczyć na większe przychody - dodaje Mateusz Wiśniewski.
(boa)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


