Jeden sklep na kwartał
Czas na Herbatę zaplanował już trzy otwarcia na przyszły rok. Na sklep franczyzowy trzeba przeznaczyć 50 tys. zł.
Właścicielem marki Czas na Herbatę jest firma Progresive, która działa na rynku od 1997 roku. W sieci działa 20 sklepów własnych, 16 dużych placówek franczyzowych i około 70 niewielkich punktów partnerskich. Firma ma już zaplanowane pierwsze otwarcia w przyszłym roku. Wiosną Czas na Herbatę zawita do Łomży, latem do Ostródy, a jesienią do Krakowa.
- Posuwamy się do przodu małymi kroczkami, spokojnie, ale systematycznie rozwijając naszą sieć i poszerzając asortyment. Większość franczyzobiorców, którzy do nas trafiają, znają już placówki i najzwyczajniej je lubią. Zapach, smak, ciepły klimat, to coś, co przyciąga do nas zarówno klientów, jak i franczyzobiorców – wyjaśnia Marta Głowska, dyrektor ds. rozwoju sieci Czas na Herbatę.
Na inwestycję we własny sklep z herbatami trzeba przeznaczyć ok 50 tys. zł, z czego 20 tys. pochłonie remont lokalu. Opłata za przystąpienie do systemu Czas na Herbatę wynosi 30 tys. zł. Inwestycja zwraca się w przeciągu 18-24 miesięcy. Franczyzobiorcy przechodzą szkolenia z zarządzania sklepem i personelem otrzymują również dostęp do know-how prowadzenia sklepu. Firma zapewnia również pomoc w stworzeniu wizualizacji lokalu zgodnej z wizerunkiem marki. Sklepy Czas na Herbatę prowadzą najczęściej miłośnicy herbaty, którzy dobrze znają jej tajniki.
- Sprzedać herbatę to nie wszystko, trzeba jeszcze kompetentnie wraz z tą herbatą przekazać klientowi wiedzę z zakresu historii herbaty i nauczyć go jak się z nią obchodzić. Ta mała edukacja przynosi wymierne korzyści – dodaje Marta Głowska.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


