Zmiany za progiem, Lotos korzysta

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Tylko do końca roku właściciele stacji paliw mają czas, by dostosować się do nowych wymogów prawnych. Te dotyczą zabezpieczeń przed przenikaniem zanieczyszczeń do ziemi i kontroli emisji pary benzyn do powietrza. Dostosowanie jednej stacji do nowych przepisów może pochłonąć ok. 100 tys. zł. Nic dziwnego, że niezależni operatorzy decydują się przystępować do sieci z rozpoznawalnym logo. Dzięki temu mogą liczyć na wsparcie przy modernizacji swoich punktów. Najwięksi operatorzy są już przygotowani na nadchodzące zmiany.

- Wszystkie nasze stacje będę spełniać stosowne wymagania środowiskowe, które mają obowiązywać od początku przyszłego roku – podkreśla Jan Michalak, dyrektor ds. infrastruktury i rozwoju Lotos Paliwa.
Przyjmując pod swoje skrzydła niezależnych graczy Lotos w ciągu ostatnich dwóch miesięcy powiększył się o pięć stacji. Dwa z nich działają w segmencie premium, trzy pozostałe – w ekonomicznym.

Spółka rozwija też sieć stacji autostradowych, budowanych w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych.
– Jesteśmy wiceliderem tego rynku z jedenastoma obiektami działającymi przy autostradach A1, A2, A4, A6 oraz drogach ekspresowych S3 i S7 – podsumowuje Paweł Lisowski, prezes Lotos Paliwa. – W tym roku wygraliśmy kolejne przetargi na zagospodarowanie Miejsc Obsługi Podróżnych, dzięki czemu będziemy mogli powiększyć naszą sieć o kolejne siedem stacji.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €